جزئیات سیل در استهبان ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سیل در ایران
سیل در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2022
اشتراک
مسئول ایرانی: در حال حاضر ۲۱ نفر فوتی داشتیم که اجساد آنها از آب خارج شده و 2 کودک مفقود هستند که هنوز کار جستجوی آنها ادامه دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "فارس"،حسین درویشی، مدیرعامل هلال احمر فارس اطلاع داد که جستجو برای پیدا کردن مفقودین در سیل استهبان همچنان ادامه دارد و با توجه به اینکه 2 کودک هنوز پیدا نشده اند این قول را می دهیم که تا پیدا کردن آخرین مفقودی در کنار مردم باشیم.
وی در ادامه گفت: "در پی وقوع سیل تابستانی و طغیان رودخانه در شهرستان استهبان، عصر روز گذشته تعدادی از هم استانی‌ها که برای گردشگری و تفریح در منطقه سلطان شهباز بودند، بر اثر طغیان آب رودبال، دچار سانحه شدند که با اعلام این حادثه جمعیت هلال احمر استان به کمک مردم شتافت.
سیل و آبگرفتگی معابر و منازل در تعدادی از استان های ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2022
فداکاری یک مرد بلوچ برای نجات کودکی از سیل +ویدئو
از روز گذشته تعدادی از هم استانی‌های عزیز و گردشگران برای تفریح در بستر رودخانه بودند که یک دفعه به دلیل بارندگی زیاد در قسمت بالادست، سیل اتفاق افتاد و چون عرض رودخانه کم بود، آب رودخانه بالا آمده و متاسفانه تعدادی از این عزیزان فوت شدند.
علت توقف جستجو، بارندگی و رعد و برق در منطقه بوده است. برای ساعاتی مجبور شدیم که کار جستجو را متوقف کنیم و پس از اینکه شرایط آب و هوایی مساعد شد، جستجو ادامه یافت".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала