استعفای کشتی‌های حامل نفت ایران، زیرا روسیه پول بیشتری می‌دهد

© Depositphotos.com / Maxxyustasاستعفای کشتی‌های حامل نفت ایران، زیرا روسیه پول بیشتری می‌دهد
استعفای کشتی‌های حامل نفت ایران، زیرا روسیه پول بیشتری می‌دهد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2022
اشتراک
بلومبرگ در گزارشی می نویسد که کشتی‌هایی که نفت ایران را حمل می‌کردند، حال نفت روسیه را جا به جا می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اکوایران، بر اساس آنالیز کشتی‌ها توسط کمپانی ورتکسا، تانکرهای نفتی که در گذشته نفت ایران را حمل می کردند با نفت‌های روسی پر شده‌اند. یازده مورد از کشتی هایی که قبلاً نیز نفت ایران را بارگیری می کردند از ماه آوریل نفت و کالای روسیه را بارگیری می‌کنند.
آرمن عزیزیان تحلیلگر بازار نفت در ورتکسا می گوید: بعد از تحریم روسیه به خاطر جنگ اوکراین، شرکت ها نسبت به حمل نفت و کالای روسیه خودداری کردند و کسانی که با تجارت نفت تحریم شده آشنایی دارند به روسیه در صادرات نفتدر شرق سوئز کمک می‌کنند.
از آن جایی که تعداد بیشتری از شرکت‌های بیمه‌ای حمل و نقل پس از حمله روسیه به اوکراین از روسیه دور شده اند، نفت کش‌های باقی مانده که تمایل به به انجام اینگونه کارها دارند قیمت های بالاتری می توانند دریافت کنند.
نفتکش های حامل نفت ایران به نفتکش های روسی روی آوردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2022
نفتکش های حامل نفت ایران به نفتکش های روسی روی آوردند
ورتکسا گفت تعداد کشتی هایی که فرستنده های ماهواره ای خود را در اقیانوس اطلس خاموش می‌کنند در حال افزایش است. این روش برای انتقال کشتی به کشتی نفت اورال روسیه در اقیانوس اطلس انجام می‌شود که به عنوان "تاریک شدن" معروف شده است. هدف این است که بارگیری یا تخلیه محموله‌ها شناسایی نشود. پنج مورد از ۱۴فروند VLCC و افرامکس که در هفته‌های اخیر در این محدوده خاموش شده اند، قبلا نفت خام ایران را جابه جا می‌کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала