مقام آمریکایی: روسیه قرار نیست مستقیماً به امریکا حمله کند

© Sputnik / Alexander Vilfمقام آمریکایی: روسیه قرار نیست مستقیماً به امریکا حمله کند
مقام آمریکایی: روسیه قرار نیست مستقیماً به امریکا حمله کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2022
اشتراک
ژنرال آمریکایی اظهار داشت: روسیه و چین قرار نیست مستقیم و ناگهانی به ایالات متحده حمله کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال گلن وانهرک رئیس فرماندهی شمالی نظامیان آمریکا، گفت که حمله ناگهانی و مستقیم روسیه و چین به کشورش را غیرممکن می‌داند، اما اذعان داشت که مسکو و پکن تلاش خواهند کرد تا عملکرد زیرساخت‌ های حیاتی آمریکا را در طول بحران مختل کنند.
وانهرک در جریان انجمن امنیتی سالانه که در محل موسسه آسپن برگزار می شود، گفت: من معتقد نیستم که چین و روسیه قصد دارند به طور ناگهانی با ابزارهای نظامی به ما حمله کنند. باید درک کرد که بسیاری از زیرساخت‌ های حیاتی که ما بر آن تکیه می‌کنیم در دست پنتاگون نیست و حتی متعلق به فدرال نیست.
در همان زمان، ژنرال آمریکایی از توانایی های روسیه در حوزه نظامی بسیار قدردانی کرد، وی تاکید کرد: من می خواهم بگویم که در بحث تسلیحات متعارف و دوربرد (روسیه) از قابلیت های قابل توجهی برخوردار است. این تهدیدی است که من را نگران می کند.
یکی از نمایندگان جامعه نظامی آمریکا روسیه را اصلی ترین تهدید نظامی برای کشورش در حال حاضر "حادترین تهدید" خواند. در عین حال، به نظر او، چین در درازمدت یک "تهدید وجودی" است.
وانهرک افزود: امروز، ایالات متحده قدرتمندترین ارتش روی کره زمین را دارد. در این مورد شکی نیست. با این حال، چین در تلاش است تا این مکان را به دست آورد و آنها در مسیر توسعه قابلیت های نظامی قابل توجه، مدرن سازی نیروهای هسته ای خود با سرعتی سریع هستند. بنابراین آنها به دنبال رقابت با ما هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала