رییس جمهور ایران مردمی بودن را رمز موفقیت دولت خود دانست

© Photo / IRNAسید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2022
اشتراک
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران اعلام کرد رمز موفقیت دولت سیزدهم در مردمی بودن است و تمام برنامه‌های دولت بر این اساس تدوین شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رییسی روز جمعه در دیدار با مردم استان مرکزی افزود: امروز میدان دادن به مردم در بازار، اقتصاد و مسائل و مشکلات اجتماعی برای دولت یک اصل است و هرکجا به مردم میدان داده شد موجب پیشرفت و موفقیت دولت ها فراهم شده‌است.
وی ادامه داد: رمز موفقت دولت سیزدهم را مردمی بودن می دانم و وقتی سخن از مردم می گویم یک شعار و تابلو نیست بلکه یک اصل اساسی و راهبردی است.
رئیس جمهور گفت: همه سیاسیون تنها اسم مردم را می برند اما امام خمینی(ره) مردم را باور داشتند و امروز دولتمردان در همه سطوح و با همه وجود باید مردم را قبول داشته باشند و همه مشکلات به دست مردم گشوده می‌شود.
Президент Ирана Раиси на 6-м Каспийском саммите - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2022
رئیسی: خروج آمریکا از سوریه و کل منطقه در اسرع وقت ضروری است
رییسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فرهنگ ما فرهنگ ما می توانیم است و نگاه برای حل مشکلات به دست بیگانگان نیست، بیگانگان مشکلات کسی را حل نکرده و نگاه ماه توکل به خداوند و امید به شما جوانان است.
رییسی گفت: آینده برای ملت ایران روشن خواهد بود، دشمن القای یاس و ناامیدی برای جوانان، دختر و پسر و کارگر را در دستور کار خود قرار داده و هر کس در کشور ایجاد یاس کند بداند که در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده‌ است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала