پیش‌بینی فروپاشی آلمان

CC BY 2.0 / Ralf Schulze / Berlin_05_2009_ 054بوندستاگ آلمان
بوندستاگ آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2022
اشتراک
نماینده بوندستاگ فروپاشی آلمان را به دلیل جنگ اقتصادی با روسیه پیش بینی کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " dpa"، سارا واگنکنشت، نماینده بوندستاگ و رهبر سابق فراکسیون پارلمانی حزب چپ، اظهار داشت: برلین باید جنگ اقتصادی علیه مسکو را متوقف کند، زیرا بدون منابع انرژی روسیه قادر به ادامه حیات نیست.
سیاستمدار آلمانی در ادامه افزود: " مواد اولیه روسیه و بالاتر از همه سوخت نسبتا ارزان شرط لازم برای وجود صنعت رقابتی آلمان است که بدون آن نمی توانیم کاری از پیش ببریم. جنگ اقتصادی کشور ما را نابود خواهد کرد و به سختی به پوتین آسیب می رساند".
مایکل کرچمر، نخست وزیر ساکسونی که خواستار "تجمیع" درگیری اوکراین شد، با بیانیه مشابهی از واگنکنشت حمایت کرد. این کارمند دولتی همچنین گفت که آلمان نیاز به تامین مواد اولیه از روسیه دارد.
ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
دستور نابودی سلاح‌های دوربرد اوکراین صادر شد + فیلم
به همراه سارا واگنکنشت، تینو هروپال، رئیس مشترک حزب آلترناتیو برای آلمان،یکی دیگر از اعضای بوندستاگ، با نخست وزیر ساکسونی در این مورد به توافق رسیدند.
هروپال بیان داشت: " خروپلا گفت: حل بحران اوکراین از طریق دیپلماسی ضروری است، در غیر این صورت هرگز نمی‌توانیم به تحریم‌ها و پیامدهای فاجعه‌بار آن برای رفاه آلمان پایان دهیم".
شایان ذکر است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
از سال 2005، واشنگتن حداقل 224 میلیون دلار برای تأمین مالی برنامه های بیولوژیکی در اوکراین اختصاص داده است. ایالات متحده درگیر نوسازی و تجهیز مجدد حدود 30 موسسه علمی وزارتخانه های بهداشت و کشاورزی و همچنین چندین مرکز بهداشتی و اپیدمیولوژیک فرماندهی نیروهای پزشکی وزارت دفاع اوکراین بود. نتایج تحقیقات قبل از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین به مناطق تحت کنترل کی‌یف منتقل شد.
مارین لوپن: بایکوت نفت روسیه توسط اتحادیه اروپا احمقانه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2022
مارین لوپن: بایکوت نفت روسیه توسط اتحادیه اروپا "احمقانه" است
وزارت دفاع روسیه طی عملیات نظامی ویژه، شواهدی را به دست آورده و فاش ساخت که بر اساس آن‌ها در اوکراین فعالیت‌هایی در رابطه با برنامه های بیولوژیکی نظامی آمریکا انجام می شود. شبکه ای از بیش از 30 آزمایشگاه بیولوژیکی که به طور خاص با عوامل ایجاد کننده طاعون و سیاه زخم سروکار داشت. اسناد دریافتی روسیه نیز حاکی از آن است که هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در تامین مالی این برنامه مشارکت داشته است.
گفتنی است، غرب پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین، فشار تحریم ها بر مسکو را افزایش داد. برخی کشورها از مسدود شدن دارایی های روسیه خبر دادند، بسیاری از برندها کشور را ترک کردند. اتحادیه اروپا قبلاً شش بسته تحریمی را تصویب کرده است که به ویژه شامل تحریم تدریجی واردات زغال سنگ و نفت است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала