لاوروف: روسیه علیرغم تحریم ها به تامین انرژی آفریقا ادامه خواهد داد

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: روسیه علیرغم تحریم ها به تامین انرژی آفریقا ادامه خواهد داد
لاوروف: روسیه علیرغم تحریم ها به تامین انرژی آفریقا ادامه خواهد داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2022
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه، بیان کرد: فدراسیون روسیه به تعهدات خود برای تامین غذا، کود و حامل های انرژی به کشورهای آفریقایی، علیرغم تحریم های غرب، ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، اذعان کرد: این مهم است که همه دوستان آفریقایی ما درک کنند که روسیه با حسن نیت به تعهدات خود تحت قراردادهای بین المللی در زمینه صادرات مواد غذایی، کود، انرژی و سایر کالاهای حیاتی برای آفریقا ادامه خواهد داد.
لاوروف در مقاله ای برای رسانه های آفریقایی گفت: همه اقدامات برای این امر توسط طرف روسی انجام می شود.
وی تاکید کرد که مسکو به خوبی از اهمیت تحویل روسیه از محصولات مهم اجتماعی، از جمله مواد غذایی، برای بسیاری از کشورهای جهان آگاه است. من می خواهم تأکید کنم که گمانه زنی های تبلیغات غربی و اوکراینی مبنی بر اینکه روسیه گویا "گرسنگی صادر می کند" کاملا بی اساس است.
لاوروف افزود: در واقع، آنها تلاش دیگری برای انتقال مسئولیت "از یک سر بیمار به یک سر سالم هستند. حتی در دوره "بحران کرونا"، غرب جمعی با استفاده از مکانیسم انتشار ارز، جریان کالاها و مواد غذایی را "کشید" و وضعیت کشورهای در حال توسعه وابسته به واردات مواد غذایی را بدتر کرد. از آن زمان بود که وضعیت سخت بازار مواد غذایی شکل گرفت.
وزیر امور خارجه روسیه گفت: تحریم‌ های غرب علیه روسیه در ماه‌ های اخیر، روند منفی را تشدید کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала