بلعیده شدن دو نفر توسط نهنگ +ویدئو

© Photo / Thomas P. Peschak/Wildlife Photographer of the YearСнимок Touching trust немецко-южноафриканского фотографа Thomas P. Peschak, высоко оцененный в категории Wildlife photojournalism конкурса Wildlife Photographer of the Year 2019
Снимок Touching trust немецко-южноафриканского фотографа Thomas P. Peschak, высоко оцененный в категории Wildlife photojournalism конкурса Wildlife Photographer of the Year 2019 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2022
اشتراک
تصاویری از بلعیده شدن دو فرد در لحظه مواجه شدن با نهنگ در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از لحظه بلعیده شدن دو نفر توسط نهنگ در سواحل کالیفرنیا در فضای مجازی منتشر شده است که ضمن وحشت زده شدن کاربران، نظراتی متفاوتی را نیز عنوان می‌کنند.
در این ویدئو مشاهده می‌شود یک نهنگ زمانی که مشغول خوردن ماهی بود و به سطح آب دریا آمده بود، دو انسان سوار بر کایاک را هم بلعید و بلافاصله آنان را پس زد و در این حادثه کسی آسیب ندید.
کاربران نظرات متفاوتی را بیان می‌کنند برخی از این کاربران عنوان می‌کنند این اتفاق آنها را به یاد داستان پیغمبر الهی، یونس و نجات یافتنش از دل ماهی انداخت.
برخی از کاربران در تکمیل این اتفاق توضیحاتی را عنوان کردند، از جمله اینکه این نهنگ از نوع وال آبی است و به رغم هیکل درشت امکان بلعیدن موجودات در ابعاد بزرگ نظیر انسان ر ندارند به دلیل اینکه ورودی شکم آنها بسیار کوچک است و تنها ماهیان کوچک رد می‌شوند. در این حادثه نیز احتمالا این نهنگ یک دسته ساردین را تعقیب می کرده و وقتی در حال بلعیدن آنها بود به این افراد برخورد کرده که بلافاصله پس از بلعیدن، آنها را از دهانش بیرون کوسه انداخت. نهنگ‌ها هم نمی‌توانند موجودات دریایی بزرگ را بخورند ولی نهنگ قاتل یا اورکا و همچنین کوسه سفید و ببر کوسه سابقه حمله و کشتن انسان‌ها را دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала