نقشه حیله‌گرانه آمریکا در اروپا: چین می‌خواهد با یک سنگ دو پرنده را بکشد

© Photo / IRNAنقشه حیله‌گرانه آمریکا در اروپا: چین می‌خواهد با یک سنگ دو پرنده را بکشد
نقشه حیله‌گرانه آمریکا در اروپا: چین می‌خواهد با یک سنگ دو پرنده را بکشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2022
اشتراک
ایالات متحده آمریکا در تلاش است تا با کمک تحریم ها، روسیه و اتحادیه اروپا را به طور همزمان مهار کند.
به گزارش اسپوتنیک، نسخه چینی گلوبال تایمز می نویسد که ایالات متحده در تلاش است تا "دو پرنده را با یک سنگ بکشد" و سعی دارد همزمان کشورهای اتحادیه اروپا و روسیه را با کمک سیاست تحریم تضعیف کند.
خاطرنشان می شود که اقتصاد روسیه در برابر تحریم ها مقاومت می کند، در حالی که اتحادیه اروپا از کمبود انرژی، قیمت های انفجاری و کاهش رشد اقتصادی رنج می برد.
این مقاله تاکید می کند که آمریکا اساسا اروپا را گروگان گرفته و از منافع آن غفلت می کند و در عین حال منابع خود را به قیمت خود غنی می کند.
در ادامه این مقاله امده است: اتحادیه اروپا کاملاً قادر به درک این امر است که روسیه بدون اروپا می تواند وجود داشته باشد، اما اروپا بدون روسیه نمی تواند وجود داشته باشد. تحریم های اعمال شده مانند یک بومرنگ در حال بازگشت هستند. در نهایت این اروپایی ها هستند که هزینه تصمیمات گرفته شده را می پردازند.
Russian Foreign Minister Sergey Lavrov  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
لاوروف: آمریکا و انگلیس با مسلح کردن اوکراین می خواهند درگیری بین روسیه و اروپا را تحریک کنند
به همین دلیل بروکسل تصمیم می گیرد با وجود آماده سازی بسته های تحریمی جدید، برخی از محدودیت های اعمال شده علیه مسکو را کاهش دهد. بنابراین، به نظر نگارنده، معضلی که اتحادیه اروپا با آن دست از حمایت آمریکا بردارد، اما در عین حال با پیامدهای اقتصادی وحشتناکی مواجه است، آشکار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала