مشکل اصلی بایدن در آمریکا اعلام شد

© AP Photo / Evan Vucciمشکل اصلی بایدن در آمریکا اعلام شد
مشکل اصلی بایدن در آمریکا اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2022
اشتراک
چارلی هرت، ویراستار روزنامه واشنگتن تایمز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده را جدی نمی گیرند، زیرا او هرگز بطور مستقل و به تنهایی تصمیم نگرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، چارلی هرت گفت: "او (بایدن) رهبر نیست، او همیشه دنباله بوده است... باراک اوباما او را به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب کرد، زیرا او یک پیرمرد بلوند ساده لوح از واشنگتن بود که تمام زندگی خود در آنجا سرگردان بود. "
به گفته این روزنامه نگار، بایدن بیشتر عمر خود را در محافل سیاسی گذراند و فقدان کامل ویژگی های رهبری در شخصیت خود را نشان داده است. زمانی که او سناتور بود، مانند یک میکروفون رفتار می کرد: می شد او را مجبور کرد هر چیزی بگوید - مهم نیست که درست باشد یا نه. و حتی زمانی که اظهارات او در روزنامه ها خوانده می شد، سروصدا به پا نمی کرد، زیرا کسی او را جدی نگرفت. چنین فردی به معاون رئیس جمهور ایده آل برای اوباما شد که با استفاده از او سعی می کرد نوآوری های حکومت خود را متعادل کند.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2022
بایدن اعلام کرد به دلیل وضعیت بد محیط زیست به سرطان مبتلا شده است
هرت همچنین معتقد است که اوباما هرگز تصور نمی‌کرد که بایدن زمانی جای او را بگیرد و ظاهراً حتی مراقب بود که چنین اتفاقی نیفتد. این روزنامه نگار در پایان گفت: اما اکنون این فرد نالایق در راس ایالات متحده قرار دارد و ورای کارهای احمقانه پنهان شده است و اختیارات رئیس جمهور او را بسیار خطرناک می کند.
بایدن که امسال 80 ساله می شود، مسن ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است. منتقدان مرتباً او را به زوال ذهنی متهم می‌کنند و به گاف‌های مکرر، لغزش‌های زبانی و موقعیت‌هایی اشاره می‌کنند که او رشته افکار خود را از دست می‌دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала