حرکت نژادپرستانه با دو کودک در شهربازی فیلادلفیای آمریکا +ویدئو

© AFP 2023 / Adriane Ohanesianتقویت موضع چین در آفریقا
تقویت موضع چین در آفریقا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2022
اشتراک
کاربران نسبت به رفتار نژادپرستانه در یک جشن که ویدئوی آن در فضای مجازی منتشر شده است انتقاد می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از یک حرکت نژادپرستانه در یک جشن در شهربازی در فیلادلفیای آمریکا در صفحات اجتماعی بازتاب بسیار منفی داشته و موج عظیمی از انتقادات به این رفتار نژادپرستانه شده است.
در این ویدئو دو کودک تیره پوست در انتظار فردی که عروسک تن پوش نمایشی به تن دارد هستند تا با او دست دهند و او را از نزدیک لمس کنند. اما این فرد پس از دست دادن با چند کودک که در مسیر حرکتش بود، به این دو کودک رسید به آنها نگاه کرد و با اشاره دست‌هایش اعلام کرد که با آنها دست نخواهد داد و بی‌توجه به نگاه کودکان که او را دنبال می‌کرند با حرکات نمایشی به راه خود ادامه داد.
کاربران بسیاری رفتار نژادپرستانه این فرد با این دو کودک را محکوم می‌کنند و عنوان می‌کنند چگونه در کشوری که ادعای تمدن، عدالت، فرهنگ دارد و دم از انسانیت می‌زند چنین رفتارهای نژادپرستانه دیده می‌شود و البته این یکی از مواردی‌ست که هر روز سیاه‌پوستان با آن روبرو می‌شوند است.
برخی از کاربران ایرانی عنوان می‌کنند که در همه‌ جای دنیا افراد نژادپرست وجود دارد و حتی در ایران نیز افرادی با تفکر و رفتارهای نژادپرستانه بسیار فراوان وجود دارد که شهروندان دیگر ملیت‌ها را به سخره می‌گیرند و یا راجع برخی از قومیت‌ها با نگاه تحقیرآمیز از آنها سخن می‌گویند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала