صرفه جویی: آلمانی ها کمتر دوش می گیرند

© Depositphotos.com / Lopoloصرفه جویی: آلمانی ها کمتر دوش می گیرند
صرفه جویی: آلمانی ها کمتر دوش می گیرند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2022
اشتراک
روزنامه بیلد با اشاره به مطالعه INSA می نویسد فراخوان‌های ائتلاف سه رنگی حاکم در آلمان موسوم به ائتلاف چراغ راهنمایی (سوسیال دموکرات‌های "قرمز"، لیبرال‌های "زرد" و سبزها) برای صرفه‌جویی بر آلمانی‌ها تأثیرگذاشت و اکثریت ساکنان این کشور، یعنی 62 درصد، کمتر حمام رفته و وقت کمتری را صرف دوش گرفتن می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه خاطرنشان می کند رای دهندگان سبز در خط مقدم "شستشوی کمتر" هستند: 33 درصد از آنها موفق می شوند مدت کمتری نسبت به قبل از تحریم های انرژی علیه روسیه که چند ماه پیش تصویب شد، دوش بگیرند. همان 33 درصد از سبزها کمتر شروع به حمام کردن کردند. گروه‌های دیگر رای‌دهندگان عقب مانده‌اند: تنها 9 تا 18 درصد از آنها کمتر و کوتاه‌تر از قبل دوش می گیرند.
کنسیرسیوم گازی آلمان خبر از دریافت نامه از شرکت گاز پروم داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
کنسیرسیوم گازی آلمان خبر از دریافت نامه از شرکت گاز پروم داد
در عین حال رای دهندگان چپ ها و حزب "آلترناتیو برای آلمان" روندهای جدید را درک نمی کنند: فقط تعداد کمی از آنها تصمیم گرفتند در مدت زمان کوتاه تری دوش بگبرند. تنها 28 تا 29 درصد از آنها شروع به مدیریت اقتصادی‌تر آب کردند در حالب که این رقم به طور متوسط ​​در سراسر کشور آلمان 37 تا 45 درصد است.
بر اساس نظرسنجی، تقریباً نصف آلمانی ها (45%) با امکانات شخصی برای گرم نگه داشتن خود در "زمستان بدون گاز روسیه" اقداماتی را انجام داده اند.
در عین حال، 44 درصد از ساکنان آلمان قصد دارند در تظاهرات علیه قیمت بالای انرژی شرکت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала