رئیس سازمان سیا فکر می کند پوتین بیش از حد سالم است

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2022
اشتراک
ویلیام برنز، رئیس سیا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را "بیش از حد سالم" می داند. سخنرانی او در انجمن امنیتی سالانه موسسه آسپن در کلرادو در یوتیوب منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس سازمان سیا گفت:" شایعات زیادی در مورد وضع سلامتی رئیس جمهور پوتین وجود دارد. اما تا آنجا که ما می توانیم قضاوت کنیم ، او بیش از حد سالم است".
سفر پوتین به تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
گزارش و تحلیل
تفاوت سفر پوتین به تهران و سفر بایدن به منطقه
برنز اشاره کرد، اظهارات وی "ارزیابی غیررسمی جامعه اطلاعاتی آمریکا" است.
رئیس سازمان سیا در همین سخنرانی اعتراف کرد که عکس ولادیمیر پوتین در ایران او را به یاد موهای سفید خودش می اندازد. او می گوید با دیدن تصاویر رئیس جمهور روسیه و علی خامنه ای، رهبر ایران "دلم نمی گیرد". او توضیح داد: "زیرا بیشتر موهای سفید من از مذاکرات با روس‌ها و ایرانی‌ها در طول سال‌ها به وجود آمده است".
در ماه ژوئن، رمضان قدیروف، رهبر جمهوری چچن، شایعات مربوط به مشکلات سلامتی پوتین اظهار نظر کرده و آنها را مزخرف خواند. به گفته وی، رئیس جمهور روسیه صدای فرماندهی پر شور را دارد که آماده است عملیات ویژه را تا حد امکان بدون آسیب رساندن به مردم اوکراین تا به آخر ادامه دهد. وی همچنین به بدخواهان پوتین که اطلاعات نادرست منتشر می کنند توصیه کرد که دهان خود را ببندند تا بعداً احساس خجالت و شرم نکنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала