انگلیس تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر پارلمان انگلیس
پارلمان انگلیس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2022
اشتراک
بر اساس بیانیه ای که روز پنجشنبه در وب سایت دولت انگلیس منتشر شد، انگلیس واردات طلا از روسیه را تحریم کرده و واردات زغال سنگ و نفت از روسیه را نیز ممنوع خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در سند منتشره آمده است: این اصلاحیه واردات نفت و فرآورده های نفتی، زغال سنگ و فرآورده های زغال سنگ و طلا و همچنین خرید، عرضه و تحویل مستقیم یا غیرمستقیم این فرآورده ها را ممنوع می کند... ممنوعیت واردات طلا از امروز 21 ژوئیه اجرا شد، ممنوعیت واردات زغال سنگ از 10 آگوست 2022 و ممنوعیت واردات نفت از 31 دسامبر 2022 اجرایی می شود".
Russian Foreign Minister Sergey Lavrov  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
لاوروف: آمریکا و انگلیس با مسلح کردن اوکراین می خواهند درگیری بین روسیه و اروپا را تحریک کنند
این اصلاحیه همچنین ارائه پشتیبانی فنی، خدمات مالی و خدمات کارگزاری مرتبط را ممنوع می کند.
پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه برای غیر میلیتاریزه کردن و نازی زدایی اوکراین، کشورهای غربی فشارهای تحریمی بر مسکو را تشدید کردند. برخی از کشورها توقیف دارایی های روسیه را اعلام کردند و بسیاری از برندها روسیه را ترک کردند. کرملین این محدودیت‌ها را یک جنگ اقتصادی بی سابقه خواند و با ممنوعیت خروج وجوه از سیستم مالی روسیه برای سرمایه‌گذاران خارجی و اعلام ضرورت پرداخت بهای گاز خود به روبل، مقابله به مثل کرد. تحریم ها علیه روسیه برای غرب مشکلات اقتصادی ببار آورده و باعث افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала