آشتی شهربانو منصوریان با پدر ووشوکار نوجوانی که با او درگیر شده بود +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)Иранская ушуистка Шахрбану Мансуриан
Иранская ушуистка Шахрбану Мансуриан - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2022
اشتراک
شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی از آشتی با فرد جنجال آفرینی که در حاشیه مسابقات ووشو، با بانوان درگیر شده بود خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی گذشته ویدئویی از محل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان ووشوکار ایران در فضای مجازی منتشر شده بود که حواشی زیادی به دنبال داشت. اتفاقی که با عصبانیت پدر یکی از ورزشکاران بعد از باخت دخترش شکل گرفت و باعث شد او به محل گرم کردن ووشوکاران برود و با خواهران منصوریان درگیر شود.
اما به دنبال حواشی این اتفاق، شهربانو منصوریان در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی منتشر کرد و نوشت: «ما همه (در ورزش) یک خانواده هستیم. اگر فردی هم رفتار نامناسبی داشته باشه، مطمئنا در سریعترین زمان با مرام و معرفتی که در بین ورزشکاران وجود داره مشکل حل میشه. این یکی از اصلی‌ترین درس‌هایی است که هم ما یاد گرفتیم هم آموزش می‌دهیم. هیچ مشکلی نیست، تنها گله‌ای که داریم از دوستانی هست که در جریان نبودند و قضاوت‌های بدی کردند. ما همیشه انتظار داریم که کسی ما را قضاوت نکند اما همیشه خودمون در سریعترین زمان ممکن، همدیگر را قضاوت می‌کنیم. قضاوت برای خداست.»
کاربران عنوان می‌کنند که باعث خوشحالی است که این موضوع ختم به خیر و کنیه‌ها برطرف شد. گروهی از کاربران معتقدند اگر چنین مواردی کمتر در فضای مجازی منتشر شود و برخی به انتشار و دامن زدن به آن نپردازند بسیاری از مشکلات و ناراحتی‌ها میان افراد به مرور زمان برطرف خواهد شد. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند خواهران منصوریان به ناچار مجبور به عذرخواهی شدند و برنامه‌ی آشتی کنان چیدند تا این موضوع برای آنها بیش از این حاشیه‌ساز نشود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала