پوتین: روسیه، ترکیه و ایران در مورد سوریه اختلافات کوچکی دارند

© Sputnik / Shiva AbshenasПрезидент РФ Владимир Путин на пресс-подходе в Тегеране после встречи с президетами Турции и Ирана
Президент РФ Владимир Путин на пресс-подходе в Тегеране после встречи с президетами Турции и Ирана - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین: روسیه، ترکیه و ایران در مورد سوریه اختلافات جزئی دارند، اما توافق دارند که ما باید از شر تروریسم در آنجا خلاص شویم.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از نشست سه جانبه سران کشورهای ضامن روند آستانه، ضمن اشاره به لزوم مبارزه با تروریسم گفت: بدیهی است که اختلافاتی وجود دارد، اما همه ما از روند قانون اساسی حمایت می کنیم، و به لطف تلاش هایمان، می توان طرف های مختلفی را که تاکنون مخالفت کرده اند، در یک پلت فرم مذاکره گرد هم آورد: مخالفان، مقامات رسمی سوریه و کارشناسان و نمایندگان ساختارهای عمومی سازمان ملل متحد.
وی افزود: این تحریم‌ها که بر سوریه و مردم سوریه اعمال می‌شود، به نتایج فاجعه‌باری منجر می‌شود: تقریباً 90 درصد آنها اکنون زیر خط فقر زندگی می‌کنند. این یک وضعیت بسیار جدی است.
رئیس جمهور روسیه ادامه داد: ما (روسیه، ترکیه و ایران) نیز مواضع مشترکی در قبال فرات داریم که مربوط به این است که نیروهای آمریکایی باید این سرزمین را ترک کنند و دست از غارت دولت سوریه، مردم سوریه و صادرات غیرقانونی نفت بردارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала