عملیات پیچیده نجات بچه فیل از یک گودال در کنار مادر مضطربش +ویدئو

© Depositphotos.com / Johan Swanepoelمرگ پنج فیل برای نجات یک بچه فیل
مرگ پنج فیل برای نجات یک بچه فیل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
اشتراک
امدادگران مجبور شدند برای نجات بچه فیل یک ساله، مادر او را بیهوش کنند.
به گزارش اسپوتنیک، عملیات نجات فیل کوچکی که به درون یک چاه در کنار جاده‌ای به دلیل باران شدید سقوط کرده بود روز چهارشنبه گذشته، در مرکز استان "ناخون نایوک" تایلند صورت گرفت. این بچه فیل در حومه زمین گلف رویال هیلز سقوط کرده بود و برای نجات خودش دست و پا می‌زد اما نمی‌توانست از گودال خارج شود.
و این در حالی بود که مادر مضطرب او نیز در کنارش مانده بود و بی‌تابی می‌کرد به همین دلیل تیم امداد و نجات مجبور شد تا مادر مضطرب و پریشان که حاضر به دور شدن از فرزند خود نبود را بیهوش کند. اما فیل مادر نیز فاصله کمی از چاله‌ای افتاد که فرزند در آن سقوط کرده بود، افتاد که امدادگران برای بلند کردند فیل مادر از جرثقیل استفاده کردند و مجبور به احیای قلبی-ریوی این حیوان عظیم الجثه شدند. فیل مادر و فرزندش پس از ۳ ساعت عملیات امداد و نجات به دامان طبیعت بازگشتند. جالب است که به محض به هوش آمدن فیل مادر نیز تمامی افراد تیم امداد پا به فرار گذاشتند.
کاربران بر این باورند که همه موجودات نیاز به محبت و عشق دارند. این کابران عنوان می‌کنند تلاش برای احیای فیل مادر توسط دامپزشکان در ویدئو، حس خوبی را به انسان منتقل می‌کند و چقدر زیباست مهربانی. برخی از کاربران ایرانی با کنایه به وضعیتی که توله‌های "ایران"، یوز پلنگی که با اقدامات اشتباه دامپزشکان، این مادر و دو تا از توله‌های او تلف شدند، عنوان می‌کنند دامپزشکان ایرانی در چنین مواردی باید دوره دیده باشند و بدانند در چه زمانی چه اقدامی را برای نجات حیوانات استفاده کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала