زیمنس آمادگی خود را برای سرویس‌دهی توربین‌های نورد استریم تایید کرد

© AP Photo / Matthias Rietschelیک توربین گاز در کارخانه زیمنس در آلمان
یک توربین گاز در کارخانه زیمنس در آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
اشتراک
زیمنس می گوید در صورت درخواست، آماده است تا توربین های بیشتری را برای نورد استریم سرویس کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس خبری این شرکت روز چهارشنبه گفت که زیمنس آماده است در صورت درخواست، توربین های بیشتری را برای تامین گاز از طریق نورد استریم سرویس کند.
این شرکت می‌گوید: "در شرایط عادی، تعمیر و نگهداری توربین‌ها امری عادی است. اگر درخواست سیاسی و فرصتی در رژیم تحریم وجود داشته باشد، اگر از ما خواسته شود، تعمیر و نگهداری توربین‌ها را با استانداردهای معمول با کیفیت بالا انجام خواهیم داد".
زیمنس گفت: "هدف ما در مواردی مانند این همیشه این است که توربین را در اسرع وقت به محل کار برسانیم."
در ماه جولای، نشریه کانادایی گلوب اند میل گزارش داد که کانادا می تواند ظرف دو سال پنج توربین روسی دیگر را برای خط لوله گاز نورد استریم سرویس یا تعمیر کند، در حالی که توافقنامه معافیت از تحریم های ضد روسیه در حال اجرا است.
خاطرنشان شد که وزارت امور خارجه کانادا به زیمنس انرژی این فرصت را داده است تا به مدت دو سال از معافیت تحریم‌ها استفاده کند، که همانطور که این نشریه تاکید کرد، توافقی بسیار طولانی‌تر از آنچه قبلا گزارش شده است. با این حال، اتاوا ممکن است این تصمیم را در هر زمانی لغو کند.
سرویس خبری زیمنس افزود که این شرکت در مورد اظهارات گازپروم در مورد درخواست ارائه اسناد مربوطه برای ارسال توربین اظهار نظر نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала