کتونی ورزشی آمریکایی نماینده اصولگرا مجلس جنجالی شد +عکس، ویدئو

© Photo / www.yjc.irبیوگرافی مصطفی میرسلیم
بیوگرافی مصطفی میرسلیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
اشتراک
حضور مصطفی میرسلیم با کفش ریباک (Reebok) در صحن مجلس سوژه کاربران در فضای مجازی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر انتشار تصویری از سید مصطفی میرسلیم در صحن مجلس در صفحات اجتماعی در میان کاربران ایرانی منتشر شده است که وی کفش ریباک (Reebok) از برندهای معروف ورزشی آمریکایی به پا دارد و در حال قدم زدن است.
کاربران ایرانی به دلیل اینکه چندی پیش این نماینده اصولگرا در اظهاراتی به دفاع از خودروسازان داخلی پرداخت و بر الزام حمایت و استفاده از خودروی ملی تاکید کرد، وی را مورد انتقاد قرار داده‌اند و عنوان می‌کنند او که بر استفاده از تولیدات داخلی و مقابله با واردات تاکید کرده بود چرا خود بر استفاده از محصولات و کالاهای ایرانی پیش قدم نمی‌شود، آیا نمایندگان خود را جدا از مردم می‌دانند و شعارهایشان تنها متوجه مردم است و نه خود آنها؟!
این موضوع تا حدی مورد بحث و انتقادهای تند کاربران قرار گرفت که میرسلیم در واکنش به این انتقادها واکنش نشان داد و در توئیتی ضمن موجه ندانستن کار خود، نوشت: «پوشیدن کفش کتانی خارجی ولو هدیه‌ای باشد از سال‌های قبل، در صحن مجلس، کار موجهی نیست. اصالت با تولیدات داخلی و تشویق آن است حتی اگر برترین کیفیت را نداشته باشد.»
کاربران با کنایه عنوان می‌کنند بسیاری از نمایندگان، مسئولان و مدیران ایرانی، خود از کالاهای ایرانی استفاده نمی‌کنند و تنها برای مردم شعار می‌دهند و در پایان ماه بدون اینکه کار مثبت و نتیجه‌بخشی برای این مردم انجام داده باشند حقوق‌های میلیونی و گاها نجومی خود را می‌گیرند. این کاربران با انتشار تصویری از یکی دیگر از نمایندگان مجلس، به ساعت بیش از یک میلیارد تومانی او اشاره می‌کنند و آن را سند حرف‌های خود می‌دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала