واکنش ها به حضور ولادیمیر پوتین در ایران

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش ایرانیان به حضور ولادیمیر پوتین در ایران
واکنش ایرانیان به حضور ولادیمیر پوتین در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
اشتراک
رئیس‌جمهور روسیه عصر سه شنبه 28 تیر 1401 برای شرکت در نشست سه جانبه آستانه وارد تهران شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه، عصر سه شنبه 28 تیر 1401، برای حضور در هفتمین “نشست سران روند آستانه” وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه با ابراهیم رئیسی، رئیس جمور ایران دیدار کرد.
کاربر @mohammadi_zm در توییتر نوشت: "اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من دل من داند و من دانم و دل داند و من زبان بدن"
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیروز بعد از دیدار با ابراهیم رئیسی با آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران دیدار کرد.
مهمتری عکس روز، دیدار صمیمانه آقای پوتین با رهبر ایران شد.
کاربر @mirhajimahmood در توییتر نوشت: "پوتین خوب میفهمه این "آقا" با هر کی دست داد،تا آخر کنارش هست. ..پس قدر این دست را میدونه."
کاربر @RezaJah63140822 در واکنش به کاخ سفید که گفته بود سفر پوتین به ایران، نشانه انزوای روسیه است در توییتر نوشت: "بهتر بود بگویید: سفر پوتین به ایران نشانه سوزش امریکاست."
کاربر @n_baraqy1984 در توییتر نوشت: "واکنش کاخ سفید به سفر پوتین به تهران: از تقویت روابط تهران-مسکو نگرانیم! خب این از اولین بوی سوختگی ،،،،"
آیت الله علی خامنه ای: اگر جلوی ناتو گرفته نمی‌شد، به بهانه کریمه جنگ راه می‌انداختند.
رهبر ایران افزود: جنگ یک مقوله خشن و سخت است و جمهوری اسلامی از اینکه مردم عادی دچار آن شوند به هیچ وجه خرسند نمی‌شود اما در قضیه #اوکراین چنانچه شما (روسیه) ابتکار عمل را به دست نمی‌گرفتید، طرف مقابل با ابتکار خود، موجب وقوع جنگ می‌شد.
دیدار ولادیمیر پوتین و آیت الله علی خامنه ای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2022
رهبر ایران: اگر جلوی ناتو گرفته نمی‌شد، به بهانه کریمه جنگ راه می‌انداختند
دیروز ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نشست سه جانبه برگزار کرد.
وی پس از نشست سه جانبه سران کشورهای ضامن روند آستانه، ضمن اشاره به لزوم مبارزه با تروریسم گفت: بدیهی است که اختلافاتی وجود دارد، اما همه ما از روند قانون اساسی حمایت می کنیم، و به لطف تلاش هایمان، می توان طرف های مختلفی را که تاکنون مخالفت کرده اند، در یک پلت فرم مذاکره گرد هم آورد: مخالفان، مقامات رسمی سوریه و کارشناسان و نمایندگان ساختارهای عمومی سازمان ملل متحد.
وی افزود: این تحریم‌ها که بر سوریه و مردم سوریه اعمال می‌شود، به نتایج فاجعه‌باری منجر می‌شود: تقریباً 90 درصد آنها اکنون زیر خط فقر زندگی می‌کنند. این یک وضعیت بسیار جدی است.
رئیس جمهور روسیه ادامه داد: ما (روسیه، ترکیه و ایران) نیز مواضع مشترکی در قبال فرات داریم که مربوط به این است که نیروهای آمریکایی باید این سرزمین را ترک کنند و دست از غارت دولت سوریه، مردم سوریه و صادرات غیرقانونی نفت بردارند.
Президент РФ Владимир Путин на пресс-подходе в Тегеране после встречи с президетами Турции и Ирана - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
پوتین: روسیه، ترکیه و ایران در مورد سوریه اختلافات کوچکی دارند
کاربر @chaykooyy در توییتر نوشت: "قدرت نابودگری این تصویر از صدتا کلاهک هسته ای هم بیشتره"
کاربر @VzMzMAMmMj1334 در توییتر نوشت: "اونجای تصویر قشنگ هست که در روابط دیپلماتیک آقای رئیسی دست این دو نفر رو در دست خودش داره و برده بالا یعنی ما بخواهیم شما بالا و در اوج می‌مانید مواظب باشید،کاری نکنید که ما دست شمارو رها کنیم میشه سقوط"
دیروز در آستانه سفر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به ایران، تفاهم‌نامه 40 میلیارد دلاری بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت گازپروم روسیه به صورت ویدئو کنفرانسی امضا شد.
محسن خجسته مهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیمای ایران در آئین امضای تفاهمنامه شرکت ملی نفت ایران با شرکت گاز پروم روسیه گفت: اواخر پارسال دو قرارداد جدید، به علاوه 4 تفاهمنامه با دو شرکت روسی به امضا رساندیم که بالغ بر 40 میلیارد دلار ارزش آنها خواهد بود.
به گفته وی 15 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای فشارافزایی در میدان پارس جنوبی برای نگهداشت و افزایش توان تولید و 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری در توسعه میادین مشترک آرش و فرزاد بخشی از مفاد این تفاهم نامه است.
کاربر @Hamze_dastyar با اعلام اینکه آینده روشن است در توییتر نوشت: "راهبرد اقتصادی (انرژی) منطقه غرب آسیا: ۱. قرارداد ۲۵ ساله صادرات گاز ایران به ترکیه ۲. سرمایه‌گذاری #گازپروم روسیه با تمام توان در میادین گاز ایران (۴۰ میلیارد دلار) ۳. قرارداد بلند مدت صادرات برق ایران به عراق ۴. افزایش سه برابری سطح تجاری ایران ترکیه آینده روشن است..."
کاربر @sehsanhosseini درباره این قرارداد در توییتر نوشت: ۱/ امروز تفاهم‌نامه بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ صنعت نفت بین شرکت نفت و #شرکت_گازپروم با ارزش ۴۰ میلیارد دلار امضا شد.
محورها عبارتند از:
-سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری گازپروم برای توسعه میدان گازی پارس‌شمالی و کیش
-توسعه ۶ میدان نفتی از جمله منصوری، آب‌تیمور، کرنج، آذر و چنگوله
-سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد دلاری گازپروم برای فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی -سوآپ گاز و فرآورده نفتی با روس‌ها و سرمایه‌گذاری جهت تکمیل پروژه ایران-ال.ان.جی پیش از این هم در شرایط #تحریم به میزان ۴ میلیارد دلار برای توسعه ۷ میدان نفتی با #روسیه قرارداد امضا شده بود.
یکی از دغدغه ها ایرانی ها این بود که ولادیمیر پوتین با چه ماشینی در تهران رفت و آمد می کند.
جزییات خودرویی که پوتین با آن در تهران تردد کرد منتشر شد+عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
جزییات خودرویی که پوتین با آن در تهران تردد کرد منتشر شد+عکس
ماشین کورتژ پوتین در مسابقات شرکت می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2019
ماشین کورتژ پوتین در مسابقات شرکت می کند
کاربر @Engineertruke با تحسین لیموزین پوتین در توییتر نوشت: "اوه چی درست کردن"
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала