تجاوز یک معلم به ۱۸ دختر دبستانی در خراسان +عکس

© Fotolia / Photographee.euНападение на женщину
Нападение на женщину - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
اشتراک
۱۸ دختر دبستانی ۸ تا ۱۱ ساله مورد تجاوز معلم خود قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس خبر منتشر شده توسط هدیه کیمایی، روزنامه‌نگار ایرانی، یک معلم مدرسه پنجاه و پنج ساله، در شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی به هجده دانش آموز دختر دبستانی هشت تا یازده سال تجاوز جنسی کرده است.
هدیه کیمیایی، روز سه‌شنبه ۲۸ تیر درباره جزئیات این واقعه در توئیتر خود نوشت: «این معلم در پارکینگ خانه‌اش وقتی که دختربچه‌ها برای کلاس خصوصی به او مراجعه می‌کردند، بعد از نمایش فیلم‌های جنسی، به آنها تجاوز می‌کرد. این معلم در توجیه برگزاری کلاس تقویتی رایگان برای دانش‌آموزان به والدین آن‌ها می‌گفته شما برای پدر و مادر من ختم قرآن بگیرید تا من برای دختربچه‌های شما کلاس تقویتی رایگان بگذارم.⁠»
هدیه کیمیایی گفته‌های پدر یکی از این دانش‌آموزان را نقل کرده که گفته بود: «مدتی بود که فهمیده بودم دخترم گوشه‌گیر شده و با کسی حرف نمی‌زند، اما گفتیم شاید در مدرسه مشکلی دارد و حل می‌شود. گاهی می‌دیدیم که ناگهان به جایی زل می‌زند و چیزی نمی‌گوید. ناگهان یک روز مدیر مدرسه با ما تماس گرفت و گفت که یکی از دختربچه‌ها درباره تجاوز جنسی معلم پنجاه و پنج ساله با مدیر صحبت کرده است.»
به نوشته خانم کیمیایی، این معلم که با نام اختصاری (ج. د) معرفی شده، پس از آشکار شدن تجاوزش دانش‌آموزان را تهدید کرده که اگر در این‌باره با خانواده‌هایشان حرف بزنند، روی آن‌ها آب جوش می‌ریزد.⁠وی تاکید کرده که خانواده‌های این دانش‌آموزان بسیار فقیر هستند و به نقل از یکی از والدین کودکان، نوشت آنها حتی هزینه صدوپنجاه هزارتومان آزمایش پزشکی قانونی را نداشتند چه برسد به اینکه بخواهند نفری حدود یک میلیون تومان پول وکیل را بدهند.⁠
⁠بر اساس این گزارش، این معلم، یک سال پیش هم پرونده تجاوز جنسی به کودکان داشت و ماجرا به آموزش و پرورش و اماکن رسیده بود، اما نه تنها او را مجازات نکردند که دوباره مشغول به کار شد و اجازه برگزاری کلاس‌های خصوصی برای دختربچه‌ها را گرفت. کاربران ضمن ابراز تاسف از اتفاقی که رخ داده است عنوان می‌کنند باید این مسائل برملا شود تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشد. برخی از کاربران هم معتقدند همین پنهان کاری‌ها و حمایت‌ها از این افراد به دلایل مختلف و از سوی سازمان‌های مختلف، زمینه‌ساز ادامه‌دار بودن چنین اتفاقاتی در کشور می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала