اسلامی: ادبیات کشورهای غربی در مقابل ایران تغییر کرده است

© Photo / ISNA agency / ESLAMIمحمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
اشتراک
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار داشت که برخورد تهران در مورد دوربین‌های نظارتی سبب شد تا هیاهوها علیه این کشور متفاوت شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص اقدامات اخیر این سازمان اظهار داشت: فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان که بسیار هوشمندانه و دقیق انتخاب گردید کاملاً مؤثر واقع شد و همان‌گونه که ملاحظه می‌شود، ادبیات کشورهای غربی در مقابل ایران تغییر کرده است و به‌اصطلاح دست برتر را در اختیار داریم و این موضوع دیگر شعار نیست و جنبه واقعیت دارد. نتیجه این روند در اصل ترازی است که کشور به دست آورده و اکنون به سادگی نمی‌توانند با توان ایران در عرصه‌های گوناگون برخورد کنند.
اسلامی تصریح کرد: در بحث هسته‌ای طرف‌های غربی می‌اندیشیدند که با فشار حداکثری می‌توانند ایران را از پای درآوردند و برای رسیدن به این هدف، رنگین‌کمانی از اتهامات و ایرادات با هدف ممانعت از دستیابی به پیشرفت‌ها را داشتند که اکنون اهدافشان در موضوع هسته‌ای ایران با شکست مواجه شده است. برخورد ایران در مورد دوربین‌های نظارتی سبب شد تا بحث‌ها و هیاهوهای علیه کشورمان کاملاً متفاوت شود زیرا دوربین‌های برجامی به‌عنوان ابزاری که فکر می‌کردند برای همیشه در دسترس است از دست آن‌ها خارج‌شده است.
بیانیه مشترک رؤسای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
بیانیه مشترک رؤسای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه
معاون رئیس‌جمهور ایران درباره مذاکرات برجام بیان داشت: برجام در اصل تفاهمی است برای رفع ابهامات درباره فعالیت‌های صنعت هسته‌ای، که ۲۰سال است تکرار می‌شود. آن‌ها خودشان به تعهدات برجامی عمل نکردند و از توافق خارج شدند و حال برای جمهوری اسلامی ایران خط‌ونشان می‌کشند. باید توجه داشت که مدارک و مکان‌های ادعایی از قبل بوده و مجدد با بیانی دیگر آن‌ها را طرح می‌کنند. در برجام این موارد مختومه شده است دوباره طرف مقابل قصد دارد تا ایران را در موضوع هسته‌ای در منگنه‌ای بدتر از سال‌های گذشته قرار دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала