پنتاگون و لاکهید به توافق برای تولید سری بعدی F-35 رسیدند

© Photo / U.S. Air Force / Senior Airman Keifer Bowesپنتاگون و لاکهید به توافق برای تولید سری بعدی F-35 رسیدند
پنتاگون و لاکهید به توافق برای تولید سری بعدی F-35 رسیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2022
اشتراک
سخنگوی شرکت لاکهید گفت: پنتاگون و لاکهید مارتین در مورد قیمت و مقدار جت های جنگنده جدید F-35 که طی سه سال آینده خریداری خواهند شد به توافق رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، روز دوشنبه، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که پنتاگون و لاکهید به توافقی به ارزش حدود ۳۰ میلیارد دلار برای ۳۷۵ فروند جت جنگنده اف-۳۵ دست یافتند.
سخنگوی لاکهید مارتین در بیانیه‌ای در روز دوشنبه گفت: از طریق تلاش مشترک با پروژه اف-۳۵، از جمله دفتر برنامه مشترک، تأمین‌ کنندگان و هم‌ تیمی‌ها، ما با موفقیت به توافقی در مورد لات‌ های ۱۵ تا ۱۷ دست یافتیم. در بحبوحه اثرات مداوم کووید-۱۹ و کاهش مقادیر اف-۳۵، پروژه اف-۳۵ توانست هزینه هر جت کمتر از روندهای تورمی رکوردشکنی را به دست آورد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا افزود: قیمت نهایی، تعداد جت‌های اف-۳۵ فروخته شده، از جمله اینکه کدام کشورها هواپیما را خریداری می‌کنند، پس از امضای رسمی این قرارداد به اشتراک گذاشته می‌شود.
بر اساس گزارش های رسانه های آمریکایی، پنتاگون پیش از همه گیری ویروس کرونا و تورم بی سابقه، انتظار داشت این فروش را برای ۴۸۵ جت اف-۳۵ با هزینه کل حدود ۳۴ میلیارد دلار انجام دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала