فرمان اجرایی جدید رئیس جمهور آمریکا

© AP Photo / Cliff Owenفرمان اجرایی جدید رئیس جمهور آمریکا
فرمان اجرایی جدید رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2022
اشتراک
جو بایدن با صدور دستور اجرایی خواستار آزادی خلافکاران آمریکایی زندانی در دیگر کشورها و بازگرداندن آنها به ایالات متحده شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، یک مقام آمریکایی پیش از امضای این دستور گفت: رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه فرمان اجرایی جدیدی را امضا خواهد کرد که ابزارهای جدید و گسترده ای را برای کمک به بازگرداندن شهروندان آمریکایی به کشور خود و تحمیل هزینه به عاملان و همچنین ارائه شفافیت بیشتر در مورد خطرات ارائه می دهد.
این مقام آمریکایی مدعی شد که فرمان اجرایی جدید "تقویت تلاش ها برای بازگرداندن گروگان ها و اتباع آمریکایی بازداشت شده به گونه ای ناعادلانه" نام دارد. این بر تعهد اساسی رئیس‌جمهوری آمریکا برای آزادی آن دسته از آمریکایی‌هایی که به ناحق در خارج از کشور به گروگان گرفته شده‌اند، تاکید می‌کند.
بر اساس اظهارات مقامات آمریکایی، هدف از این دستور اجرایی افزایش حمایت دولت از خانواده‌های آمریکایی زندانی خلافکار در خارج از آمریکا است. این مقامات افزودند که دستور اجرایی جدید رئیس جمهوری آمریکا به ادارات و سازمان‌ها اجازه می‌دهد با بکارگیری روش هایی چون تحریم‌های مالی و ممنوعیت صدور روادید، بر عاملین بازداشت آمریکایی ها هزینه تحمیل کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала