گزارش و تحلیل

عالیجناب پوتین در راه تهران

© Sputnik / Grigory Sysoev  /  مراجعه به بانک تصاویر Лидеры стран-участников на шестом Каспийском саммите в Ашхабаде
Лидеры стран-участников на шестом Каспийском саммите в Ашхабаде - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2022
اشتراک
کارشناس: هنگام سفر شخصیت عالی رتبه ایی چون ولادیمیر پوتین به ایران ، دستگاه پروپاگاندای غرب سر از آخور درآورده و سم پاشی را شروع کرده است.
تهیه شده: عباس میرزایی قاضی
هنگام سفر شخصیت عالی رتبه ایی چون ولادیمیر پوتین به ایران ، دستگاه پروپاگاندای غرب سر از آخور درآورده و سم پاشی را شروع کرده ، متاسفانه سخنان سفیر محترم کشورمان در اوکرائین که گفت میدانم زندگی در سایه تهدید دائمی بمب و موشک چقدر دشوار است دست مایه روزنامه جمهوری اسلامی قرار گرفت تا فدراسیون روسیه را با رژیم بعثی عراق مورد تشابه قرار دهد که جای تاسف دارد.
اگر کمی واقع بین باشیم می بینیم رژیمی که با کودتا، همانند رژیم بعثی صدام ملعون به قدرت رسید و طی ۸ سال در کشتار روس های مظلوم و بی دفاع ساکن در جمهوری های دونباس هیچگونه کوتاهی نکرده ، رژیم فاشیستی و نازیسم اوکرائین بوده و رژیمی که با دشمن ترین دشمنان ایران اسلامی (گروهک مجاهدین خلق ) هم پیمان و هم قسم شده، رژیم فاشیستی و نازیسم اوکرائین است نه فدراسیون روسیه.
به نظر می آید انتشار مقالات ضد روسی این روزها با هدایت دستگاه پروپاگاندای غربی در حال باب شدن در کشور است که امیدواریم هر چه سریعتر این چرخه معکوس به حالت درست برگردد چراکه هر زمان که ایران اسلامی نایل به موفقیت های شگرفی می شود و یا رویداد سیاسی مهم و تاثیر گذاری در کشور حادث می شود ، صدای گوشخراش پروپاگاندای غربی نیز از دور و نزدیک به گوش می رسد.
به هر روی چه بخواهیم چه نخواهیم متاسفانه این سم پاشی ها انجام می شوند اما مهم این است تا جایی که می توانیم با این ساز و کار مقابله کرده و همزمان به دنبال استفاده از فرصت های بی‌نظیر اینچنینی که در کشور به وجود می آیند باشیم.سفر عالیجناب پوتین به تهران رویداد بسیار قابل توجهی است و امید است بتوانیم با درایت و بصیرت مسئولین کشور از این فرصت به وجود آمده به بهترین شکل و به میزان کافی بهره ببریم .
© Sputnikتوسط عباس میرزایی قاضی
توسط عباس میرزایی قاضی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2022
توسط عباس میرزایی قاضی

همانطور که این روزها مشاهده می کنیم متاسفانه برخی با ارائه نظرات سطحی سعی می کنند تا این رویداد مهم را کم اهمیت جلوه داده و عملا آب به آسیاب دشمن میریزند.
با نیم نگاهی به سیاست اردوغان در قبال روسیه کبیر و نگاهی به سیاست های شی جی پینگ در قبال این ابر قدرت ، آیا بهتر نیست تاملی داشته باشیم و به دقت مهره های شطرنج پیش رویمان را نگاه کنیم تا خدای ناکرده به اشتباه دست به مهره نزنیم ؟
سفر پیش رو ، سفری بسیار مهم است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ایی که بر نگاه رو به شرق تاکید دارند نیاز است مسوولین کشور عزیزمان ایران اسلامی با تامل درفرمایشات ایشان، بصیرت و درایت لازم را به خرج دهند تا این سفر، منتج به دستاوردهای خوبی برای میهن عزیزمان ایران اسلامی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала