سفر فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه به تهران

© Sputnik / Russian Ministry of Foreign Affairs /  مراجعه به بانک تصاویر وزیر خارجه سوریه
وزیر خارجه سوریه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2022
اشتراک
رئیس دستگاه دیپلماسی سوریه قرار است روز 19 ژوئیه همزمان با نشست رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در تهران به ایران سفر کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "تسنیم"، رئیس دستگاه دیپلماسی سوریه قرار است روز 19 ژوئیه همزمان با نشست رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در تهران به ایران سفر کند.
هفتمین اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه و هفتمین نشست شورای‌عالی همکاری‌ ایران و ترکیه، روز 19 ژوئیه (سه شنبه) در تهران برگزار خواهد شد.
روسیه قطعنامه غرب درباره کمک به سوریه را وتو کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
روسیه قطعنامه غرب درباره گذرگاه مرزی سوریه را وتو کرد
معاون وزیر امور خارجه سوریه به‌شدت از تحریم‌های آمریکا و غرب علیه کشورش انتقاد کرد و به تأثیرات آن بر مردم سوریه پرداخت. بشار الجعفری به موضع‌گیری درباره اثرات منفی اقدامات اقتصادی اجباری یکجانبه تحمیل‌شده بر مردم سوریه پرداخت که با برنامه توسعه پایدار سازمان ملل متحد برای سال 2030 مغایرت دارد.
وی خاطرنشان کرد: "برخی از کشورهایی که مدعی حمایت از مردم سوریه هستند، این اقدامات را به سوریه تحمیل می‌کنند و در نتیجه آنچه را دولت سوریه و سازمان‌های بین‌المللی به دست می‌آورند، از بین می‌برند".
الجعفری از سازمان ملل خواست تلاش‌های خود را برای تحت فشار قرار دادن کشورهای متجاوز برای لغو اقدامات اقتصادی اجباری یکجانبه که مانع اجرای طرح‌های توسعه و پروژه‌های بازسازی در سوریه می‌شود، بیش از پیش افزایش دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала