رستورانی در سیدنی با گارسون‌های بی‌ادب +ویدئو، عکس

© REUTERS / Carlos Garcia RawlinsТарелка с едой из мясных фрикаделек, сделанных из овощей в ресторане в Пекине
Тарелка с едой из мясных фрикаделек, сделанных из овощей в ресторане в Пекине  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2022
اشتراک
گارسون‌های بی‌ادب با بددهنی از مشتریان پذیرایی می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رستورانی با نام "کارن دینر" (Karen’s Diner) در شهر سیدنی استرالیا وجود دارد که رویه‌ای متفاوت را پیش گرفته است. در این رستوران گارسون‌های بی‌ادب با اخم کردن و پرتاب منو غذا به سمت مشتریان، پذیرای آنان در رستوران هستند.
ایده این رستوران بر اساس عبارت "تو مثل کارن" هستی شکل گرفته است و هدف این رستوران داشتن یک تجربه وحشتناک است. "کارن" یک اصطلاح عامیانه تحقیرآمیز در زبان انگلیسی است که نشان دهنده زن سفید‌پوست میانسالی است که عصبانی، حق به جانب و اغلب نژادپرست است و از این ویژگی‌ها استفاده می‌کند تا به هدف خود برسد یا رفتارهای دیگران را کنترل کند.
میچ رانسلی، مدیر رستوران "کارن دینر" سیدنی می‌گوید: «این یک تصویر کلی است که شما به نوعی فکر می‌کنید شاید جواب بدهد، شاید هم جواب ندهد.»
مدیر رستوران تاکید کرد که از نتیجه کار شگفت‌زده شده‌اند: «زیرا مردم ظاهرا دوست دارند مورد آزار قرار گیرند. آن‌ها دوست دارند دشنام دهند، دوست دارند سر گارسون‌ها فریاد بکشند در حالی که گارسون‌ها سر آن‌ها فریاد می‌زنند. جدایی از این بسیاری از رستوران‌های سیدنی خیلی پر مدعا هستند. شما شیک می‌کنید و از واژه‌هایی مانند لطفا و متشکرم استفاده می‌کنید اما آمدن به این رستوران سرحال‌کننده است. شما واقعا می‌توانید خودتان باشید یا نسخه شیطانی خود را بروز دهید. اما برخی قوانین خاص در اینجا حاکم است. کارکنان رستوران نمی‌توانند افراد دارای معلولیت را مسخره کنند و یا نژادپرستانه یا جنسیت‌زده سخن بگویند.»
یکی از مشتریان از تجربه خودش می‌گوید: «آن‌ها همه را وادار کردند تا صدای گاو دربیاورند زیرا من وگان (گیاهخوار) هستم.»
این رستوران ابتدا قرار بود به‌ طور موقت برای سه ماه فعالیت کند و در اکتبر ۲۰۲۱افتتاح شد اما به نظر می‌رسد موفق بودن این تجربه باعث شده است تا مدیران آن به فکر گسترش آن بیفتند و هم اکنون شعبه‌هایی در ملبورن و بریزبین استرالیا و شفیلد بریتانیا افتتاح شده است. برنامه‌هایی برای گسترش شعبه‌های دیگر این رستوران نیز وجود دارد.
کاربران ایرانی عنوان می‌کنند وضعیت این رستوران شبیه به سلیقه هواداران تتلو می‌‌باشد و بدون شک تعداد زیادی از هواداران تتلو مایلند حضور در این رستوران را تجربه کنند. برخی از کاربران معتقدند این سبک رستوران را کمتر کسی می‌پسندد هرچند که سلیقه افراد متفاوت است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала