دستور نابودی سلاح‌های دوربرد اوکراین صادر شد + فیلم

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه
ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
اشتراک
سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه به گروه "وستوک" دستور داد تا سلاح های دوربرد اوکراین نابود شوند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه به گروه "وستوک" دستور داد تا سلاح های دوربرد اوکراین را نابود کنند.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، با اشاره به تقویت توان ضربتی گروه " واستوک"، به فرمانده آن دستور داد تا انهدام موشک‌های دوربرد و توپخانه دشمن با سلاح‌های بسیار دقیق را در اولویت قرار دهد که با استفاده از این سلاح‌ها گلوله باران مناطق مسکونی در دونباس و به آتش کشیدن عمدی مزارع گندم و همچنین انبارهای غلات انجام می شود.
سپهبد رستم مرادوف، فرمانده گروه وستوک، "وضعیت موجود و پیشرفت در انجام ماموریت های رزمی محوله برای شکست نیروهای دشمن را به وزیر گزارش داد.
شایان ذکر است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
از سال 2005، واشنگتن حداقل 224 میلیون دلار برای تأمین مالی برنامه های بیولوژیکی در اوکراین اختصاص داده است. ایالات متحده درگیر نوسازی و تجهیز مجدد حدود 30 موسسه علمی وزارتخانه های بهداشت و کشاورزی و همچنین چندین مرکز بهداشتی و اپیدمیولوژیک فرماندهی نیروهای پزشکی وزارت دفاع اوکراین بود. نتایج تحقیقات قبل از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین به مناطق تحت کنترل کی‌یف منتقل شد.
وزارت دفاع روسیه طی عملیات نظامی ویژه، شواهدی را به دست آورده و فاش ساخت که بر اساس آن‌ها در اوکراین فعالیت‌هایی در رابطه با برنامه های بیولوژیکی نظامی آمریکا انجام می شود. شبکه ای از بیش از 30 آزمایشگاه بیولوژیکی که به طور خاص با عوامل ایجاد کننده طاعون و سیاه زخم سروکار داشت. اسناد دریافتی روسیه نیز حاکی از آن است که هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در تامین مالی این برنامه مشارکت داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала