جواد لاریجانی درباره بمب اتم چه گفت؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمدجواد لاریجانی، دیپلمات باسابقه و معاون سابق وزیر خارجه ایران
محمدجواد لاریجانی، دیپلمات باسابقه و معاون سابق وزیر خارجه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "باشگاه خبرنگاران"، محمدجواد لاریجانی، دبیر سابق ستاد حقوق بشر ایران در باره علت تغییر راهبرد نظامی آمریکا در برابر ایران اظهار داشت که سیاست‌های آمریکا مانند سن بایدن فرتوت است و آن‌ها در مقابل ما ناتوان هستند.
دبیر سابق ستاد حقوق بشر در ادامه گفت: "عربستان سعودی هر چقدر که سلاح بخواهد اروپا و آمریکا در اختیار سعودی ها می‌ گذارند اما سلاح های پیش پا افتاده ای که در یمن آن‌ها را بیچاره کرده است.
دنیای این تسلیحات و ژست های تسلیحاتی کاملاً عوض شده و ظهور مسئله مقاومت در اینجا مطرح است؛ مقاومت فقط بازوی نظامی نیست، مقاومت یک ایده است که در آن مقاومت نظامی است نه تروریسم و حمله.
راکتور آب سنگین اراک در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2021
گزارش و تحلیل
اگر ایران به ساخت بمب اتم نزدیک شود آمریکا چه کار می کند؟
ایران قدرت تاثیرگذار معنوی ،سیاسی است و در ذهن دشمنان به عنوان یک عنصر قوی در منطقه ظاهر شده چراکه آن‌ها در نقشه امنیت ملی خود سه کشور را برای منافع ملی خطرناک می بینند که این سه کشور شامل چین ، روسیه و ایران است.
مقاومت به دنبال فساد و سیطره نیست و تقابل با سیطره است اما در مقابل غرب مرتب طرح ها و ایده هایی را که فرتوت است دنبال می کند لذا آن ها کاملاً با فهم درست از واقعیت و شرایط فاصله دارند.
در سفر بایدن به اسرائیل، آنها هم قسم شدند تا نگذارند ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کندو طبیعتا ما مطابق فتوای رهبر انقلاب و شرع اجازه نداریم تا به دنبال تولید سلاح های کشتار جمعی از جمله اتم پیش برویم اما اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم کسی نمی تواند جلوی ما را بگیرد.
توان هسته‌ای ایران چیزی نیست که با بمباران از بین برود چراکه تحلیلگران نظامی می گویند که توانمندی جمهوری اسلامی ایران محصور نیست".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала