تقلب تازه و تغییر تاریخ انقضاء محصولات در بازار ایران +ویدئو

اشتراک
جدید شدن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، به وفور در بازار ایران دیده می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از تهیه گزارشی از چگونگی جدید کردن تاریخ انقضای محصولات مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در صفحات اجتماعی منتشر شده است که با انتقاد کاربران از عدم نظارت صحیح بر بازار و عدم محکومیت و مجازات سنگین برای احتکارکنندگان همراه شده است.
در گزارش تهیه شده از چگونگی تغییر تاریخ انقضاء محصولات نشان داده می‌شود که برخی از افراد که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند با ابزارهای خاصی که دارند به راحتی در زمان کوتاهی تاریخ مصرف کالا را به تاریخ دیگری تغییر می‌دهند و به ازای هر یک عدد قوطی، شیشه و یا محصولات دیگر مبلغی می‌گیرند که در مجموع برای حجم بالایی از یک محصول مبلغ بالایی را به دست می‌آورند و در واقع برایشان سودآور است و این محصولات که تاریخ جدید روی آنها خورده به راحتی در بازار به فروش می‌رود و حتی مشتریانی دارند که این محصولات را به صورت عمده خریداری می‌کنند و با سود بالا در سطح شهر پخش می‌کنند.
کاربران با ابراز تاسف عنوان می‌کنند چقدر تلخ است که این روزها تنها به فکر سود خود و پر کردن جیب‌شان هستند و هیچگونه احساس مسئولیت اجتماعی ندارند و به سلامت و جان همنوعان و هموطنان خود هم رحم نمی‌کنند. این کاربران عنوان می‌کنند که سالانه افراد زیادی در جهان دچار مسمومیت غذایی می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند.
کاربرانی هم با قاطعیت عنوان می‌کنند مقصر و مسبب این اتفاقات نگران‌کننده و خطرناک که سلامت و جان مردم ایران را هدف گرفته است مسئولان و مدیران بی‌لیاقت می‌باشند که تنها شعار می‌دهند و بدبختی مردم را تماشا می‌کنند و همچنین نمایندگانی که با ساعت‌های میلیاردی و کفش‌های برند آمریکایی در مجلس حاضر می‌شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала