واکنش زاخارووا به درخواست بورل برای صبور بودن تا اثربخشی تحریم ها

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
اشتراک
ماریا زاخارووا، نماینده وزارت امور خارجه روسیه به درخواست جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا از کشورهای اروپایی مبنی بر "صبور بودن" به خاطر اثربخشی تحریم‌های ضد روسیه پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیکف ماریا زاخارووا، نماینده وزارت امور خارجه روسیه به درخواست جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا از کشورهای اروپایی مبنی بر "صبور بودن" به خاطر اثربخشی تحریم‌های ضد روسیه پاسخ داد.
وی گفت: "آنها اشتباه منتظر بوده اند. بورل نمی داند. موضوع این است که بسیاری از ساکنان اتحادیه اروپا بلافاصله تأثیر تحریم‌های ضد روسیه را احساس کردند.". زاخارووا تاکید کرد که ساکنان آسیا، آفریقا و سایر مناطق دور افتاده "محدودیت های غیرقانونی یکجانبه واشنگتن و بروکسل علیه روسیه را نیز احساس کردند". جوزپ بورل از مردم اروپا خواست صبر استراتژیک خود را نشان دهند تا تحریم ها علیه روسیه اثربخشی خود را ثابت کنند.
درخواست بورل از اروپا: برای اثربخشی تحریم ها علیه روسیه صبور باشید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
درخواست بورل از اروپا: برای اثربخشی تحریم ها علیه روسیه صبور باشید
گفتنی است، جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا از مردم اروپا خواست صبر استراتژیک نشان دهند تا تحریم‌ها علیه روسیه اثربخشی خود را ثابت کند. وی در مقاله خود تحت عنوان "تحریم ها علیه روسیه کارساز است" این مطلب را منتشر نمود.
تحریم های اعمال شده توسط اتحادیه اروپا و شرکای همفکرش در حال حاضر به شدت به ولادیمیر پوتین و همکارانش ضربه می زند و تأثیر آنها بر اقتصاد روسیه تنها افزایش خواهد یافت. بورل در یک پست وبلاگی نوشت: ما به صبر استراتژیک نیاز داریم تا زمانی که روسیه تجاوزات خود را متوقف کند و اوکراین بتواند حاکمیت کامل خود را بازیابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала