مدودف: عملیات ویژه روسیه در اوکراین دفاع پیشگیرانه بود

© Sputnik / Ekaterina Shtukinaعملیات ویژه روسیه در اوکراین دفاع پیشگیرانه بود
عملیات ویژه روسیه در اوکراین دفاع پیشگیرانه بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2022
اشتراک
مدودف: تصمیم روسیه برای انجام عملیات ویژه در اوکراین به طور کامل با اصول منشور سازمان ملل متحد مطابقت دارد، این کشور حق دفاع پیشگیرانه را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه روز یکشنبه اعلام کرد: تصمیم روسیه برای انجام عملیات ویژه در اوکراین به طور کامل با اصول منشور سازمان ملل متحد مطابقت دارد، این کشور حق دفاع پیشگیرانه را دارد.
دیمیتری مدودف روسیه یکشنبه در دیدار با کهنه سربازان جنگ بزرگ میهنی در سفر به منطقه ولگوگراد گفت: این تصمیم کاملاً مطابق با قوانین و اصول منشور ملل متحد است. با در نظر گرفتن این که هر کشوری حق دفاع از خود را دارد. و در اینجا فقط می خواهم توجه جانبازان و جوانان عزیزمان را به این موضوع جلب کنم. دولت نیز حق دفاع مشروع پیشگیرانه را دارد. این را باید در نظر داشت
مدودف گفت: کشورهایی که از اوکراین با تسلیحات و پول حمایت می کنند، دیر یا زود باید متوجه شوند که روسیه همچنان به اهداف عملیات نظامی ویژه دست خواهد یافت.
به گفته وی، اهداف عملیات نظامی ویژه در اوکراین از جمله از بین بردن تهدید نظامی برای فدراسیون روسیه، غیر نظامی کردن رهبری اوکراین و غیرنظامی کردن این کشور محقق خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала