خراب بودن عمدی کارتخوان در مطب تخلف است +عکس

© AP Photo / Vahid SalemiIranians use ATM machines of Bank Melli Iran in downtown Tehran, Iran (File)
Iranians use ATM machines of Bank Melli Iran in downtown Tehran, Iran (File) - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2022
اشتراک
پزشکانی که از بیماران تقاضای پول نقد و یا کارت به کارت کنند مرتکب تخلف انضباطی به دلیل آزار و اذیت مردم شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، علی سالاریان، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران در رابطه با تخلف پزشکانی که به عمد بیماران را مجبور به پول نقد و کارت به کارت می‌کنند تخلف انضباطی مرتکب شده‌اند.
وی عنوان کرد که ممکن است یک عده اندکی از پزشکان دچار تخلف شده و عمدا دستگاه کارتخوان خود را به خاطر فرار مالیاتی خراب جلوه دهند اما نباید این مسئله را به کل جامعه خدوم پزشکی نسبت داد. همچنین خدمات باید به خوبی به بیماران ارائه شود و عدم رعایت الزامات صنفی تخلفات انضباطی محسوب می‌شود و هیات‌های بدوی در سازمان نظام پزشکی به فراخور تخلف احتمالی بر طبق مقررات برخورد می‌کنند.
کاربران زیادی در این رابطه اظهارنظر می‌کنند و عنوان می‌کنند غالب مطب‌هایی که مراجعه می‌کنند دستگاه پوز دارند اما بهانه‌هایی برای پرداخت ویزیت مطرح می‌کنند تا بیماران هزینه ویزیت را به کارت واریز کنند. و حتی در مواردی نیز دیده شده‌ است که مبلغی که جابجا می‌شود به نام پزشک نمی‌باشد. کاربرانی نیز با کنایه عنوان می‌کنند در مطب‌ پزشکانی که از پرداخت مالیات فرار می‌کنند حتی نوشته‌هایی برای هزینه ویزیت و پرداخت آن به چه شماره کارتی چسبانده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала