پیش‌بینی پیامدهای حمله هسته‌ای در آمریکا؛ بدترین روز

© Fotolia / Romolo Tavaniادعای شهروند ایران: سلاح اتمی وجود خارجی ندارد
ادعای شهروند ایران: سلاح اتمی وجود خارجی ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2022
اشتراک
مجله‌ آمریکایی پاپیولر مکانیکس: حمله عظیم هسته‌ای تقریباً کل جمعیت ایالات متحده را نابود خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، استیون شوارتز، کارشناس آمریکایی، در مصاحبه‌ای با مجله "Popular Mechanics" در مورد چگونگی پیشرفت رویدادها در صورت حمله هسته‌ای به ایالات متحده صحبت کرد.
روز دوشنبه 11 ژوئیه، دفتر مدیریت اضطراری شهر نیویورک ویدئویی را منتشر کرد که نحوه رفتار در هنگام حمله هسته‌ای در آن توضیح داده شده است. در این ویدیو آمده است که برای زنده ماندن باید سریع وارد ساختمان شوید، تمام پنجره ها و درها را ببندید و داخل بمانید و همچنین اطلاعات رسمی رسانه‌ها را دنبال کنید.
شوارتز از این ویدئو انتقاد کرده و آن را سطحی و مبتنی بر اطلاعات کم خواند. به گفته وی، با یک حمله هسته‌ای گسترده به این شهر، تقریباً همه نیویورکی‌ها خواهند مرد.
او افزود: پیامی که این ویدئو سعی می کند منتقل کند، پیام بدی نیست. مقامات نیویورک می‌خواهند کار مفیدی انجام دهند، اما همه اینها بسیار انتزاعی است و با آنچه در انتظار مردم پس از حمله هسته‌ای است، مطابقت ندارد.
پوتین درباره رژیم غذایی خود تعریف کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
پوتین: روسیه کسی را با سلاح هسته ای تهدید نمی کند
به گفته این کارشناس، آنچه در انتظار مردم پس از یک حمله اتمی است، فلاش‌های کور کننده نور، یک موج انفجار قوی و تخریب در مقیاس بزرگ است.
شوارتز می‌گوید: انتقال آنچه انتظار می‌رود، در یک ویدیوی ۹۰ ثانیه‌ای سخت است، اما در هر صورت این ویدئو بر اساس دانش مردم درباره توانایی‌های سلاح‌های هسته‌ای نیست، بنابراین بی‌فایده است.
این کارشناس در پایان گفت: در صورت حمله کامل هسته‌ای به شهر، تقریباً همه می‌میرند. این بدترین روز در تاریخ بشریت خواهد بود و کسانی که زنده می‌مانند ممکن است به مردگان حسادت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала