درگیری شدید در رقابت‌های ووشوی انتخابی تیم ملی دختران ایران +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)Иранская ушуистка Шахрбану Мансуриан
Иранская ушуистка Шахрбану Мансуриан - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2022
اشتراک
پدری در اعتراض به نتیجه‌ رقابت دخترش، با خواهران منصوریان به شدت درگیر شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فدراسیون ووشو ایران، عصر روز گذشته در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر کشور و انتخابی تیم ملی در این رده سنی، پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیرمجاز و غیرقانونی در سالن محل گرم کردن ورزشکاران به حریف و مربی حریف‌اش حمله‌ور شد، با هتاکی و فحاشی نسبت به نتیجه رقابت فرزندش اعتراض داشت که این مسئله باعث ایجاد درگیری و تنش در سالن شد.
گفته می‌شود پدر یکی از دختران که فرزندش برابر شاگرد سهیلا منصوریان شکست خورده، به یکباره وارد سالن جنبی مسابقات که ورزشکاران در آن به گرم کردن مشغول بوده‌اند، می‌شود و پس از جر و بحث با حریف دختر خود (شاگرد سهیلا منصوریان)، درگیری در سالن بالا می‌گیرد و زد و خورد فیزیکی بین طرفین اتفاق می‌افتد..
اما این موضوع پس از چند دقیقه درگیری فیزیکی با دخالت نیرو‌های حراست خاتمه می‌یابد. فدراسیون ووشو با محکوم کردن اقدام این فرد در بخشی از بیانیه خود اعلام کرد: «با بررسی دقیق موضوع و دریافت گزارشات مربوطه با تشکیل کمیته انضباطی با خاطیان برخورد لازم را انجام خواهد داد و مراتب را از مجرای قضایی پیگیری می‌کند.»
کاربران عنوان می‌کنند مشخص است که این آقا در محیط زنانه حضور پیدا کرده است و شروع به اعتراض کرده است اما در ویدئو نیز مشخص است که خانم‌ها به این آقا حمله‌ور شده‌اند. کاربرانی حق را به فرد معترض می‌دهند و معتقدند خواهران منصوریان اعضای تیم ملی را از شاگردان باشگاه خودشان انتخاب می‌کنند و مافیا شده‌اند. این کاربران امیدوارند ابتدا به موضوع انتخاب اعضای تیم ملی توسط خواهران منصوریان و سیاست‌های آنها، پیش از این درگیری، رسیدگی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала