درخواست مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس برای خانه در زعفرانیه +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرسپولیس تهران
پرسپولیس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2022
اشتراک
مهاجم برزیلی ۳۳ ساله برزیلی مدنظر پرسپولیس یک درخواست ویژه از مدیران این باشگاه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که باشگاه پرسپولیس پیگیر انتقال کاسیانو دیاز گزینه برزیلی مدنظر کادر فنی و باشگاه به ایران است اما گفته می‌شود این مهاجم برزیلی در آخرین پیام خود به مدیران پرسپولیس اعلام کرد برای آمدن به ایران یک خانه لوکس در منطقه زعفرانیه تهران می‌خواهد. موضوعی که تعجب مدیران پرسپولیس را به دنبال داشت.
مدیران پرسپولیس در واکنش به این درخواست عجیب گفتند: «مگر کاسیانو تهران را بلد است که می‌خواهد در زعفرانیه خانه داشته باشد.» رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در واکنش به این موضوع به هواداران پرسپولیس گفت: «به نظر می‌رسد توصیه‌های ایجنت ایرانی این بازیکن باعث شد تا کاسیانو چنین درخواستی داشته باشد.»
مبلغ مورد نظر باشگاه ویزلا پرتغال برای فروش کاسیانو به پرسپولیس ۳۰۰ هزار دلار است و خود این بازیکن هم برای دو فصل ۶۰۰ هزار دلار دستمزد خواهد گرفت. با وجود توافق روی بندهای قرارداد و توافق با خود بازیکن برای پرسپولیسی شدن، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مبلغ درخواستی باشگاه پرتغالی را جور کند و همین موضوع باعث شد تا پیوستن کاسیانو به پرسپولیس گره بخورد. اما مشخص نیست باشگاه پرسپولیس با درخواست‌های این بازیکن و مدیربرنامه‌های او موافقت خواهد کرد یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.
کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند تنها خانه در زغفرانیه برایت تهیه می‌شود بلکه بقیه‌ی مقدمات خوش بگذرانی را نیز تدارک می‌بینند تا تشریف بیاورید.
برخی از کاربران بر این باورند که این مهاجم چندان مناسب تیم پرسپولیس نیست. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند که شکل اقدام پرسپولیس برای جذب این مهاجم که آن را در همه جا مطرح کرد اشتباه بود چراکه این روش سبب شد تا برخی دلال‌ها به دنبال سودجویی باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала