محصولات ایرانی در دبی ارزان‌تر از ایران +ویدئو

© REUTERS / Reem Baeshenلغو تعطیلی اجباری فروشگاه ها هنگام اذان در عربستان سعودی
لغو تعطیلی اجباری فروشگاه ها هنگام اذان در عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2022
اشتراک
محصولاتِ گران در ایران، به صورت ارزان و فراوان در دبی یافت.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از ایرانیان ساکن دبی، با انتشار ویدئویی از ارائه محصولات ایرانی با قیمت ارزان و به صورت فراوان در دبی، انتقاد کرد و نوشت: "محصولات ایرانی در دبی ارزانتر از ایران است."
گزارش این شهروند ایرانی که به بررسی قیمت‌های محصولات ایرانی در دبی می‌پردازد به صورت گسترده در فضای مجازی میان کاربران بازنشر می‌شود و کاربران از این موضوع انتقاد می‌کنند.
در این ویدئو محصولات شرکت "یک و یک" از جمله خیارشور شیشه‌ای و کنسروی، ترشی، رب گوجه، برنج ایرانی با تخفیف بالا که چیزی معادل نصف قیمت این محصولات در ایران فروخته می‌شود، به فروش می‌رسد.
کاربران از اینکه محصولات ایرانی در خارج از ایران، ارزان‌تر از ایران به فروش می‌رسند ابراز تاسف می‌کنند و با اینکه عنوان می‌کنند حتی اگر بخواهیم همین محصولات را دوباره وارد کشور کنیم ارزان‌تر از چیزی که در فروشگاه‌های ایران فروخته می‌شود، در می‌آید. برخی از کاربران عنوان می‌کنند این محصولات نزدیک به تاریخ انتضاء‌شان است و تخفیف زیادی خورده‌اند اما جمعی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند که حتی زندگی در ترکیه هم ارزان‌تر از ایران است و مردم اکنون می‌دانند که تحت چه فشار اقتصادی زندگی می‌کنند!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала