پیام تبریک نخست وزیر اسرائیل از تصمیم عربستان برای باز کردن حریم هوایی

© Photo / Twitter / Pražský hrad - Kancelář prezidenta republikyپیام تبریک نخست وزیر اسرائیل از تصمیم عربستان برای باز کردن حریم هوایی
پیام تبریک نخست وزیر اسرائیل از تصمیم عربستان برای باز کردن حریم هوایی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2022
اشتراک
یایر لاپید، از تصمیم عربستان برای باز کردن حریم هوایی و پروازهای خود به کشور اسرائیل استقبال کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یایر لاپید، نخست وزیر اسرائیل روز جمعه از تصمیم عربستان سعودی برای باز کردن حریم هوایی خود به روی همه خطوط هوایی، از جمله پروازها به کشور اسرائیل استقبال کرد.
یایر لاپید، نخست وزیر اسرائیل در پیام توئیتر نوشت: "به رهبری عربستان سعودی بابت باز شدن حریم هوایی تبریک می گویم. این اولین گام است. ما به خاطر اقتصاد اسرائیل، امنیت اسرائیل و شهروندان اسرائیل با مراقبت های لازم به کار روی این موضوع ادامه خواهیم داد."
ممنوعیت پرواز هواپیما های آمریکایی در حریم هوایی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2022
بازگشایی رسمی حریم هوایی عربستان به روی هواپیماهای اسرائیلی
گفتنی است، شرکت هواپیمایی سعودی تصمیم دارد در چارچوب پایبندی به تعهدات خود بر اساس پیمان ۱۹۴۴ شیکاگو مبنی بر تبعیض قائل نشدن بین پروازهای هوایی غیرنظامی در عرصه ناوبری بین المللی، حریم هوایی خود را به روی همه پروازهایی که الزامات عبور از آسمان عربستان را رعایت کنند، باز کند.
شرکت هواپیمایی عربستان این اقدام را که ساعاتی پیش از سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به این کشور انجام می‌شود، در راستای "تکمیل کردن تلاش‌ها برای تحکیم جایگاه این کشور به عنوان قطب جهانی متصل‌کننده سه قاره و تقویت ارتباطات هوایی بین المللی" عنوان کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала