افشای مارپیچ تحریم های یکجانبه غرب علیه فدراسیون روسیه

© Fotolia / Alexkichتحریم
تحریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2022
اشتراک
وزارت خارجه روسیه: تلاش های غرب برای ایجاد مارپیچ تحریم های یکجانبه علیه فدراسیون روسیه منجر به رکود جهانی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تلاش های غرب برای ایجاد مارپیچ تحریم های یکجانبه علیه فدراسیون روسیه منجر به رکود جهانی خواهد شد.
غرب پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین، فشار تحریم ها بر مسکو را افزایش داد. برخی کشورها از مسدود شدن دارایی های روسیه خبر دادند، بسیاری از برندها کشور را ترک کردند. اتحادیه اروپا تا کنون شش بسته تحریمی را تصویب کرده است که به ویژه شامل تحریم تدریجی واردات زغال سنگ و نفت است.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع پیشرفت نکرد.
Президент РФ В. Путин принял участие в шестом Каспийском саммите - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
پوتین: تحریم‌ها علیه روسیه به خود کسانی که آن را اجرا می‌کنند آسیب بزرگی می‌زند
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
در همین حال، نیروهای امنیتی اوکراین در حال استقرار چندین موشک انداز درست در مناطق مسکونی کی یف و سایر شهرهای اوکراین هستند. پوتین آن را یک تاکتیک تروریستی خواند.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала