اظهار نظر وزارت خارجه روسیه در مورد چشم انداز مذاکرات بین باکو و ایروان

© Photo / Council of Young Diplomats Russian Foreign Ministryاظهار نظر وزارت خارجه روسیه در مورد چشم انداز مذاکرات بین باکو و ایروان
اظهار نظر وزارت خارجه روسیه در مورد چشم انداز مذاکرات بین باکو و ایروان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2022
اشتراک
رودنکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مورد چشم انداز مذاکرات بین باکو و ایروان گفتگو کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آندری رودنکو، معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه با کارشناسان آذربایجان و ارمنستان در مورد مسائل مربوط به حل و فصل روابط ارمنستان و آذربایجان از جمله چشم انداز مذاکرات در مورد معاهده صلح گفتگو کرد.
آنها گفتند که "در 15 ژوئیه، در مسکو، با کمک و هماهنگی موسسه دولتی روابط بین الملل مسکو، وزارت خارجه روسیه و شورای روسیه در امور بین الملل، نشست کارشناسان آذربایجان و ارمنستان برگزار شد."
این نشست با حضور آندری رودنکو معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، هماهنگ کننده های باکو و ایروان مرکز تحلیل روابط بین الملل و مرکز تحلیلی اوربلی برگزار شد.
موسسه دولتی روابط بین الملل مسکو گفت: در این نشست مجموعه ای از موضوعات برای حل و فصل روابط ارمنستان و آذربایجان بر اساس توافقات سه جانبه بین رهبران روسیه، آذربایجان و ارمنستان در تاریخ 9 نوامبر 2020، 11 ژانویه و 26 نوامبر 2021 مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از جمله مشکلات رفع انسداد ارتباطات حمل و نقل در منطقه، تحدید حدود / تعیین مرز، چشم انداز مذاکرات پیمان صلح، و همچنین مسائل بشردوستانه و اقدامات احتمالی اعتمادسازی بین طرفین.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала