روسیه از آمادگی نیروهای اوکراینی برای تخریب یک پل در منطقه دنیپروپتروفسک خبر داد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نیروهای مسلح اوکراین در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز برای منفجر کردن یک پل در منطقه دنیپروپتروفسک هستند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ ژنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی فدراسیون روسیه، گفت که نئونازی‌های اوکراینی پلی را بر روی رودخانه ولچا در منطقه دنیپروپتروفسک مین گذاری کردند که قصد دارند آن را منفجر کنند و روسیه و جمهوری خلق روسیه را در این امر مقصر بدانند.
"در منطقه دنیپروپتروفسک، در شرق شهرک ترویتسکویه، نئونازی‌های اوکراینی پلی را بر روی رودخانه ولچا مین گذاری کردند که قصد دارند آن را منفجر کنند، و طبق سناریویی که قبلاً کار شده با پوشش گسترده در رسانه‌های اوکراینی و غربی، واحدهای نیروهای مسلح روسیه و جمهوری خلق دونتسک را متهم به حملات بی‌رویه به تأسیسات زیرساخت‌های حمل و نقل می‌کنند.
علاوه بر این، واحدهای ارتش اوکراین در ساختمان یک لیسیوم ماشین سازی در نیکولایف و در خارکف، در طبقات پایین و بالای ساختمان های مسکونی چند طبقه در خیابان ولادیسلاو زوبنکو، شبه نظامیان گردان ملی گرای "کراکن" مستقر بودند. تجهیز سنگرها و انبارهای مهمات، قرار دادن MLRS و خودروهای زرهی در محوطه.
علاوه بر این، در کراماتورسک، نئونازی ها در شب از توپخانه به مواضع نیروهای مسلح روسیه و شبه نظامیان جمهوری خلق دونتسک شلیک می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала