والی هرات خواستار از سرگیری صدور ویزای کار برای شهروندان افغانستانی از سوی ایران شد

© Photo / IRNAشهروندان افغانستانی در ایران
شهروندان افغانستانی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
اشتراک
والی هرات در دیدار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این ولایت، ضمن قدردانی از کمک‌های ایران به مردم افغانستان، خواستار از سرگیری صدور ویزای کار برای شهروندان افغانستانی شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، والی هرات در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این ولایت خواهان همکاری‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف از سوی جمهوری اسلامی ایران شد.
مولانا نوراحمد اسلام جار والی هرات در این دیدار گفت: در کنار همکاری‌های مختلفی که در طول سالیان متمادی جمهوری اسلامی ایران با شهروندان و حکومت افغانستان داشته است چالش‌ها و مشکلات زیادی از ساکنان رفع شده که ما سپاسگزار این همکاری و کمک هستیم.
در درگیری مسلحانه در مرز ایران و افغانستان یک مرزبان ایرانی کشته شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2022
در درگیری مسلحانه در مرز ایران و افغانستان یک مرزبان ایرانی کشته شد
وی ادامه داد: امیدواریم تا سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کنار صدور ویزای جهانگردی و تجاری، صدور ویزای کار را همانند گذشته آغاز کند.
از سوی دیگر محمد صدیقی فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مقام‌های ایرانی آماده هستند تا در تمام عرصه‌ها با حکومت افغانستان همکاری‌ها را بیش از پیش گسترش دهند گفت: "موضوع ویزای کار با مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی در میان گذاشته می‌شود و همکاری‌ها برای اجرای این روند جریان دارد."
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تلاش‌های اداره شهرداری هرات برای زیبا سازی هرات ستودنیست و خراسان رضوی آماده است تا در راستای زیباسازی شهر، تنظیم فضای سبز، مبلمان شهری، نصب ایستگاه اتوبوس، پارکینگ‌ها و دیگر برنامه‌ها برای گسترش و زیبا سازی این ولایت همکاری کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала