زاخارووا: روسیه، اوکراین و ترکیه در حال بررسی نتایج نشست استانبول هستند

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه
پاسخ جالب زاخارووا به سخنان ژنرال آلمانی ناتو علیه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه، اوکراین و ترکیه در حال بررسی نتایج نشست استانبول در پایتخت های خود هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت: روسیه، اوکراین و ترکیه پس از گفتگو در استانبول در سطوح نظامی در پایتخت های خود در حال بررسی نتایج نشست استانبول درباره مسئله غلات هستند و طرفین بار دیگر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

زاخارووا گفت: در واقع گفتگوهای مشخصی در مورد این موضوع وجود داشت، امکان تدوین برخی از عناصر یک توافق احتمالی فراهم شد و هم اکنون روسیه، اوکراین و ترکیه از طریق نهادهای نظامی در پایتخت های خود در حال گفتگو و بررسی آن هستند.
نشست هیئت روسی و اوکراینی در استانبول برای حل مسئله غلات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2022
وزارت دفاع روسیه: روسیه بسته پیشنهادی برای صادرات از دریای سیاه ارائه کرد

وی افزود: پس از آن تماس ها باید در همان قالب ادامه یابد.

روز گذشته هیئت های نظامی ترکیه، روسیه، اوکراین و سازمان ملل درباره حل و فصل "مسئله غلات" در قصر قلندر استانبول دیدار و گفتگو کردند. خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه پس از این مذاکرات گفت که توافقی برای ایجاد یک مرکز هماهنگی در استانبول حاصل شده است و هفته آینده هیئت های اوکراین و روسیه مجددا در ترکیه برای گفتگو در مورد "مسئله غلات" دیدار خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала