بایدن بازهم سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد + ویدئو

© AP Photo / Cliff Owenسخنان بایدن درباره چگونگی مبارزه دولت وی با کرونا
سخنان بایدن درباره چگونگی مبارزه دولت وی با کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
اشتراک
سوال رئیس جمهور آمریکا هنگام ورود به اسرائیل و در جریان مراسم استقبال رسمی، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، در ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی شنیده می‌شود که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا هنگام ورود به اسرائیل و در جریان مراسم استقبال رسمی ناگهان می‌پرسید"الان باید چکار کنم"، چند نفر به فرش قرمز اشاره می‌کنند که یعنی باید الان بر روی فرش قرمز حرکت کند. این موضوع به سوژه فعالان شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.
لازم به ذکر است که طبق نظرسنجی‌های جدید ۶۴ درصد از دموکرات‌ها خواهان نامزد جدید برای جایگزینی جو بایدن در سال ۲۰۲۴ هستند و ۴۶ درصد از رای دهندگان آمریکایی گفته‌اند که او نباید مجددا نامزد شود.
جو بایدن، رئيس جمهوری ایالات متحده برای دیدار با مقام‌های اسرائيلی روز چهارشنبه ۱۳ ژوئيه وارد فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو شد. بایدن، تنها رهبر جهان که با تمام رهبران اسرائيل طی ۵۰ سال گذشته دیدار کرده است، نخستین بار در سال ۱۹۷۳ در مقام سناتور از اسرائیل دیدار کرده بود. او در سخنرانی خود در این سال رابطه ایالات متحده با اسرائيل را بسیار عمیق توصیف کرده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала