فرود اضطراری هواپیمای تک موتوره در اتوبان +ویدئو

© Photo / Redlegsfan21سقوط هواپیمای نیروی هوایی پاکستان
سقوط هواپیمای نیروی هوایی پاکستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
اشتراک
ویدئویی از لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراهی در کارولینای شمالی آمریکا در میان کاربران بازنشر می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، یک هواپیمای تفریحی هنگامی که مشغول پرواز بر روی کوه‌های کارولینای شمالی بود مجبور به فرود اضطراری شد. دوربینی که در این هواپیمای کوچک نصب شده بود لحظات هیجان انگیز و دراماتیکی را ضبط کرد.
وینستون فریزر، خلبان تازه‌کار در رابطه با این پرواز گفت: «در حال پرواز بر روی کوه‌ها بودیم که ناگاه موتور هواپیما از کار ایستاد. من شروع به بررسی چک لیست خود کردم و توانستم هواپیما را دوباره به راه بیاندازم تا کمی پرواز کند، اما هواپیما فقط ۳ تا ۵ ثانیه پرواز کرد و سپس پایین آمد و در وضعیت سقوط قرار گرفت و فقط توانستم هواپیما را روی کوه‌ها پرواز دهم تا به طور اتفاقی بزرگراه را دیدم و تصمیم به فرود گرفتم.»
فریزر کمتر از ۱۰۰ ساعت تجربه پرواز دارد و به همراه پدرزنش در حال مشاهده یک ملک خریداری شده در نزدیکی دریاچه بودند. کلانتر منطقه گزارش داد که این هواپیمای تک موتوره Aero Commander 100 ، در حدود ساعت ۱۱:۴۵ صبح در بزرگراه ۱۹، ایالات متحده، در نزدیکی یک پل فرود آمد. به گفته رسانه‌های محلی، هیچ آسیبی گزارش نشده است.
ویدئوی این فرود اضطراری در توئیتر، بیش از ۱,۰۰۰ لایک خورد. کاربران فاصله کوچک بین اتومبیل‌ها در بزرگراه را مانع ایجاد تصادف می‌دانند و عنوان می‌کنند که جاده بهترین گزینه برای فرود بود، چراکه تنها قطعه زمین مسطح، در یک منطقه کوهستانی است. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند که این ویدئو ساختگی است و نمی‌توانند آنچه که اتفاق افتاده را باور کنند. جمعی هم عنوان می‌کنند که این بزرگراه کمتر از باند فرودگاه نیست اما قسمت پیچ دار جاده خطرناک بود و چقدر خوب این جوان شرایط را کنترل کرد که هم خودشان را نجات دهد و هم هواپیمایش را از دست ندهد، این کاربران بر این باورند که همیشه شانس با آدم همراه نیست و بهتر است افراد احتیاط‌های لازم را در هر مواردی در نظر بگیرند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала