برگزاری نشست مجمع بین المللی ساختار مدیریتی شرکت ها و سازمان‌های بین‌المللی در مسکو

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر Купола Храма Василия Блаженного на Красной площади в Москве
Купола Храма Василия Блаженного на Красной площади в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
اشتراک
شانزدهمین مجمع بین المللی ساختار مدیریتی شرکت ها و سازمان‌های بین‌المللی در مسکو برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، مجمع بین المللی ساختار مدیریتی شرکت ها و سازمان‌های بین‌المللی (NOKS) یک پلت فرم پیشرو برای بحث در مورد مسائل کلیدی مدیریت سازمانی و شرکتی است که به دنبال تبادل شیوه ها ، شایستگی ها، و همچنین جستجو و توسعه تماس های تجاری در سطوح بالای بین الملل می باشد . برنامه امسال این مجمع به مسائل مربوط به شیوه های مدیریت سازمان ها و شرکت های بزرگ بین المللی و روسی اختصاص داشت .
در میان شرکت کنندگان سنتی این مجمع ، معمولا ، نمایندگان مقامات دولتی، نهادهای نظارتی ،‌روسای بانک های بین المللی و سازمان های عمومی، مشاوران برجسته و متخصصان حرفه ایی با تجربه انحصاری و اختصاصی و متخصصان بالاترین سطح مدیریت سازمانی و شرکتی هستند.
امسال برای اولین بار در طی ۱۶ دور برگزاری این مجمع ،‌ نماینده ایی از ایران نیز به دعوت برگزار کننده این مجمع به عنوان سخنران دعوت شد.
عباس میرزایی قاضی، رئیس مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور در فدراسیون روسیه به دعوت برگزار کننده این مجمع در روز اول برگزاری این مجمع به ایراد سخنرانی در خصوص ساختارهای مدیریتی شرکت ها و سازمان های ایرانی پرداخت و همچنین در خصوص دور جدید همکاری های تکنولوژیک و صنعتی بین روسیه و ایران در دوران جدید تحریمی و دوران پسا تحریمی صحبت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала