بانوی بازیگر ایرانی تغییر جنسیت داد +عکس

© Fotolia / Maxoidosچادری شدن بازیگر مشهور ترکیه در فیلم ایرانی+عکس
چادری شدن بازیگر مشهور ترکیه در فیلم ایرانی+عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
اشتراک
شهره لرستانی تغییر جنسیت داد و نام خود را مازیار نهاد.
به گزارش اسپوتنیک، شهره صالحی لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان اهل ایران است. وی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود ماجرای تغییر جنسیتش را تایید کرد و اعلام کرد که از این به بعد اسم او مازیا لرستانی است.
لرستانی درباره تغییر جنسیتش نوشت: «من، آهنگ‌هایی هستم که در تنهایی خود گوش میدهم ... من تمام اشک‌هایی هستم که سراسر زندگی، در خفا ریخته‌ام. درد‌هایی که کشیده‌ام. من، تمام تجربه‌های تلخ و شیرین، تمام اتفاق‌های زندگی. آنان که فقط بر من رفته است، هستم ... من ...، تمام انتخاب هایم، ... در تمام لحظات زیسته‌ام در این کره خاکم.. این منم، منی که، عاقبت، تکه‌های زخم خورده وجودش، یکپارچه شد.
حالا.. تکه‌های وجود من، تمام زندگی‌ام شوید ... کنارم بمانید تا با هم پیر شویم. همراه باشید با پا‌های خسته و دل شکسته‌ام.. و صدایی، از اعماق کودکی، مرا بنام، خواند: ما، زیاریم و به یار برمی‌گردیم ... مازیار.. اسامی را، خدا می‌فرستد.»
به دنبال این پست و تایید تغییر جنسیت لرستانی توسط وی، کاربران بسیار زیادی به این موضوع واکنش نشان دادند. بسیاری عنوان می‌کنند که هر روز خبرهای عجیبی می‌شنوند و این سوال را مطرح می‌کنند که چرا این بازیگر فعال و موفق در ۵۶ سالگی تغییر جنسیت داده است؟!
اما بسیاری از کاربران، همکاران و دوستان این بازیگر شناخته شده در ایران با انتشار استوری‌هایی، شهامت او برای تغییر جنسیت را تقدیر می‌کنند و آغاز راه جدید زندگی‌اش را به او تبریک می‌گویند. این کاربران معتقدند او بهترین و سخت‌ترین تصمیم را گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала