پیشنهاد کنایه‌آمیز عکاس معروف به ایران خودرو +عکس، ویدئو

© AP Photo / Vahid Salemiکارخانه ایران خودرو در تهران
کارخانه ایران خودرو در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2022
اشتراک
یک عکاس ایرانی با کنایه به تصاویر منتشر شده از رونمایی خودروی ایرانی "ری‌را"، پیشنهادی دو پهلو داد.
به گزارش اسپوتنیک، حسین سپهوند، عکاس و فعال رسانه‌ای در توئیتر خطاب به ایران خودرو و وزیر صمت نوشت: «تصاویری از خودروی"ری‌را"منتشر شد، اما هیچ تصویر خوب و با کیفیت از کابین داخل این خودرو ارائه نشده. من حاضرم به صورت رایگان از داخل کابین این خودرو که ظاهرا ابهاماتی در آن وجود دارد عکاسی کنم.»
این در حالی‌ست که مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، اعلام کرد قیمت کراس اوور "ری‌را" در حدود ۶۰۰ میلیون تومان است. و سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت در مراسم رونمایی از این خودرو گفت: «آزمون‌های جاده‌ای این خودرو از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و با انجام آزمون‌های مختلف تا پایان سال می‌توانیم از اوایل سال بعد شاهد تولید این خودرو باشیم.»
کاربران عنوان می‌کنند در روز رونمایی از این خودرو، خودرو در محلی که به نمایش گذاشته شده بود با روشنایی آن محیط، جلوه‌ای زیبا داشت اما اگر همین خودرو را در محیط آزاد به نمایش بگذارند از زمین تا آسمان فرق خواهد داشت.
کاربرانی عنوان می‌کنند متاسفانه خودروهای تولید ایران کیفیت و امنیت قابل قبولی ندارند و متاسفانه مدیران شرکت‌های خودروسازی خود نیز به این موضوع واقف هستند و اما جان مردم برای آنها ارزش ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала