نماینده مجلس ایران: اگر اراده کنیم، هر جای منطقه را به آتش می‌کشیم و شخم می‌زنیم

© Photo / IRNAنماینده مجلس ایران: اگر اراده کنیم، هر جای منطقه را به آتش می‌کشیم و شخم می‌زنیم
نماینده مجلس ایران: اگر اراده کنیم، هر جای منطقه را به آتش می‌کشیم و شخم می‌زنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
اشتراک
نادری: ساختار تحریم‌ها فروپاشیده است!
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، احمد نادری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اراده کنیم، هر جای منطقه را به آتش می‌کشیم و شخم می‌زنیم. اگر جنگ تمام عیاری اتفاق بیفتد، در لحظه اول جنگ، 11 هزار موشک شلیک خواهد شد که هر کجا فرود بیاید آنجا را شخم خواهد زد.
این نماینده مجلس ایران با اشاره به مسئله هسته ای به عنوان یکی دیگر از عناصر قدرت سخت ایران گفت: اینکه 6 قدرت دنیا جلوی ما می‌نشینند و مذاکره می‌کنند، این نیست که عاشق چشم و آبروی آقای ظریف هستند و خنده آقای ظریف برای آنها بسیار ملیح است و اینها دوست دارند بنشینند و از این خنده ملیح لذت ببرند. علت آن است که یک عنصر قدرتی وجود دارد که برای آن مذاکره می‌کنند و آن عنصر غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم است. آنها می‌دانند که این غنی‌سازی یعنی چه! می‌دانند اگر جمهوری اسلامی اراده کند می‌تواند با این غنی‌سازی چه کند.
وی در ادامه گفت: در حوزه عناصر قدرت نرم نیز جمهوری اسلامی بعد از جنگ تحمیلی، طوری حرکت کرده که امروز حوزه نفوذی ما از مرزهای روسیه در قفقاز و آسیای مرکزی شروع می‌شود و تا خلیج عدن و از سمت دیگر از لب مرز چین در افغانستان شروع شده و تا مدیترانه ادامه دارد. این لایه اول از تشک امنیتی جمهوری اسلامی ایران در قدرت نرم است. چه کسی آن ایجاد کرد؟ حاج قاسم سلیمانی!
تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای، ترور حاج قاسم و این مسائل نشان می‌دهد که طرف مقابل ما در زمان دولت قبل تا بخش زیادی موفق بوده است؛ اما این موضوع تکرار نخواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала