پیش‌بینی فروپاشی ایالات متحده و اتحادیه اروپا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر کرملین مسکو
کرملین مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
اشتراک
سیاستمدار روسیه، فروپاشی ایالات متحده و اتحادیه اروپا را پیش بینی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی تسکوف، عضو کمیته امور خارجی شورای فدراسیون روسیه اظهار داشت که ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا به ناچار شروع به فروپاشی خواهند کرد. این اتفاق حداکثر تا 30 سال دیگر رخ خواهد داد.
وی در ادامه افزود: " اگر بگوئیم که چه کسی در معرض فروپاشی است، این ایالات متحده آمریکا است. آنها به ناچار شروع به از هم پاشیدگی خواهند کرد، آنها ناگزیر درگیری هایی در داخل دولت خواهند داشت. و اتحادیه اروپا نیز از هم خواهد پاشید. سخت است که بگوییم چقدر طول می کشد، اما من فکر می کنم که در یک، دو یا سه دهه، کمتر چیزی از آن‌ها باقی خواهد ماند. اگر آنها می خواهند زنده بمانند، پس باید به سایر کشورها و به ویژه روسیه احترام بگذارند".
چپ گرایان رادیکال پرچم آمریکا را در مقابل کاخ سفید آتش زدند + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2022
فروپاشی بخش انرژی آمریکا
این سیاستمدار خاطرنشان کرد: "برخلاف آمریکا و اروپا که خواستار رعایت حقوق اقلیت های ملی و زبانی هستند، روسیه یکی از معدود کشورهایی است که این اقلیت های ملی را حفظ کرده است. بیش از 160 ملیت در این کشور زندگی می کنند، این یک واقعیت شناخته شده است. آنها احتمالاً از این موضوع بسیار ناراحت هستند، زیرا آنها یا اقلیت های ملی خود را در قلمرو خود کاملاً نابود کردند، یا تعداد آنها را نه تنها صدها و هزاران بار، بلکه میلیون ها بار کاهش دادند.
برای آمریکایی ها عجیب است که از عدم رعایت حقوق اقلیت های ملی و زبانی در کشور دیگری صحبت کنند. من می خواهم توجه شما را به این نکته جلب کنم که این حقوق به طور کامل و بسیار بیشتر در روسیه رعایت و جمایت می شوند تا در کشورهایی که ناگهان شروع به صحبت در مورد مردم بومی و ملیت های روسیه کرده‌اند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала