مربی پرتغالی جایگزین کارلوس کی‌روش شد

© Flickr / Meraj Chhayaکارلوس کی‌روش مربی فوتبال
کارلوس کی‌روش مربی فوتبال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
اشتراک
مربی پرتغالی قبل از هدایت مصر در اسپارتاک مسکو بود که ماه قبل قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت "تللررپورت"، روی ویتوریا سرمربی تیم ملی مصر به جای ایهاب گلال شده است. فدراسیون فوتبال مصر به ریاست جمال علام از انتصاب روی ویتوریا سرمربی پرتغالی برای هدایت تیم ملی در دوره آتی با قراردادی چهار ساله خبر داد. او جانشین ایهاب گلال سرمربی سابق تیم ملی شد
فدراسیون فوتبال مصر روی ویتوریا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا این مربی پرتغالی جایگزین کارلوس کی‌روش شود.
توپ فوتبال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2022
کدام بازیکن فوتبال ایران بیشترین درآمد را دارد؟
مربی باتجربه پرتغالی هم در واکنش به انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال مصر در پیامی کوتاه گفت: "سلام بر شما. من روی ویتوریا هستم و با قراردادی 4 ساله به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال مصر انتخاب شدم".
روی ویتوریا جایگزین کاروس کی‌روش در نیمکت مصر شد. کی‌روش باوجود آنکه با مصر نایب قهرمانی در جام ملت های آفریقا را به دست آورد اما به خاطر ناکامی در رساندن تیم به جام جهانی از کار برکنار شد. او با فدراسیون فوتبال مصر به خاطر دریافت مطالبات به مشکل خورده است و جنگ لفظی شدیدی با سران فدراسیون فوتبال این کشور دارد.
این دومین تجربه مربی52 ساله پرتغالی در تیم های عربی است. او پیش از این هم هدایت النصر عربستان را برعهده داشته است. ویتوریا سومین مربی مصر در سال 2022 است. او قبل از هدایت مصر در اسپارتاک مسکو بود که ماه قبل قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала